Hakázással reklámoz az energiamárka

Több éves szünet után igazán figyelemfelkeltő, szórakoztató reklámfilmmel állt elő a magyar energiaital márka, a HELL, melynek 30 másodperces szpotjában a szereplők az ősi maori harci táncot elevenítik meg, és teljes extázissal skandálják, milyen amikor az ember egy jó adag energiához jut.

A 2006 óta létező magyar márka, bár szinte minden kommunikációs csatornát rendszeresen használ, tévében évek óta csak non-szpot lehetőséggel élt a fogyasztók elérése érdekében. Hazánkban továbbra sem jellemző az energiaital szegmensben az ATL csatornák használata, sőt egyes márkák kizárólag BTL eszközökkel élnek. Impulzív FMCG termékként sokkal gyakoribb a rendezvény-, sportszponzoráció, és főleg az erős in-store jelenlét, legfeljebb a médiatörvény módosításával megteremtett product placementre látni példákat.

„Az idén már több mint 30 országot felölelő, folyamatosan bővülő export tevékenységünk és a külföldön is egyre erősödő piaci pozíciónk indokolta a globális márkaépítés erősítését, melyet saját reklámfilm elkészítésével és az erre épülő több országot érintő nemzetközi kampány megvalósításával tervezünk elérni. Ehhez a legprofibb stábot kerestük meg, és – a profizmusuk és korábbi munkáik mellett – az ötletük volt az, ami alapján végül úgy döntöttünk, hogy a Stábfilmmel – már Bergendy és fiai Kft. és Bergendy Péter rendezővel dolgozunk” – mondta el Tóth Imola Lilla, a HELL ENERGY marketing igazgatója.

„A ‘hakázásra’ épülő koncepció teljes mértékben alkalmas arra, hogy kiemelje a filmünket a reklámzajból, ez volt ugyanis az elsődleges célunk: egy olyan filmet készíteni, ami szokatlan, felkelti a nézők figyelmét és amellett, hogy szórakoztató a termékelőnyre is épít, átadja az erőt, amit a pokoli energiatöltettől kapunk. A széles célközönségünket pedig remekül megszemélyesíti a szereplőgárda, diákok, irodisták, sportolók, de még egy sofőr is ugyanúgy ‘rajong’ a HELLért. Forgathattunk volna dögös csajokkal és sportkocsikkal, de ilyet már mindenki ezerszer látott. A szabadság-téri felvétel minden pillanatát, ahogyan a szereplők is, nagyon élveztük és a hirtelen lehűlt időjárás se tudta elvenni a lelkesedésünket!”

 

A ‘hakázást’ világszerte az All Blacks új-zélandi rugby csapat tette népszerűvé, akik meccs előtti erőfitogtatással szórakoztatják közönségüket és buzdítják a jelenlévőket a szurkolásra. Magyarországon is több internetes portálon láthattuk már előadásukat, legutóbb a Velvet mutatta be örömtáncukat az esőben.

A korábbi években nagy sikert arató Gangnam Style és Harlem Shake által kiváltott internetes mém hullám felforgatta a magyar celeb világot és a közösségi médiát is. A HELL ENERGY reklámfilmjével a ‘hakázást’ kívánja hazánkban megteremteni és vírusként elterjeszteni. A TV megjelenés mellett aktív közösségi média kampányt és hírverést tervez májustól. A reklámfilm indulásával egy időben a piacvezető energiaital márka versenyt hirdet amatőr sport csapatok részére, egy max. egyperces videóban várja a saját, egyedi ‘hakázásukat’, meccs előtti buzdító produkciójukat. A legjobb produkció beküldője egy évre a HELL támogatottjává válik.


Tags: , ,

  • Megosztom