- Hirdetés -

Győzelemmel zárta a februárt a TV2 Csoport (x)

|

- Hirdetés -

Az évindító sikereket követően februárban is tarolt a TV2 Csoport. Az egész napra vonatkozó közönségarány tekintetében mindhárom fő célcsoportban élen jár, de a két nagy kereskedelmi csatorna kábelportfoliójának versenyében is erősebbnek bizonyult, mint versenytársa, az RTL Magyarország. Az Exatlon Hungary nem csupán nyerte saját idősávját, de növelte is fölényét a 18-49 évesek célcsoportjában. A TV2 vadonatúj showműsora, a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada szintén sorozatosan nyerte saját idősávját februári adásaival mindhárom fő célcsoportban, míg a Mintaapák az eddigi lemagasabb közönségarányt elért epizódokat tudhatja magáénak az év második hónapjában. A Mokka és a Mokkacino is mindent vitt saját idősávjában, a Jocky TV és a Moziverzum pedig egyéves fennállását ünnepelte február 17-én. (x)

A februári hónap is – csakúgy, mint a január – a TV2 Csoport győzelmével zárult az egész napra vonatkozó közönségarány tekintetében mindhárom fő célcsoportban (A18-59: TV2 Csoport: 24,3%, RTL Magyarország: 22,9%, A18-49: TV2 Csoport: 23,3%, RTL Mo.: 22,9%, A4+: TV2 Csoport: 25,0%, RTL Mo.: 21,0%). A két nagy kereskedelmi csatorna kábelportfólióinak versenyét szintén a TV2 Csoport nyerte, mind egész napra vonatkozóan, mind a főműsoridőt tekintve, ugyancsak mindhárom fő célcsoportban. A 18-59 évesek körében a TV2 kábelcsatornái együttesen 14,9%-os közönségarányt tudhattak magukénak az egész napot tekintve, míg az RTL Magyarország kábelportfóliója 12,8%-ot. A főműsoridőt tekintve csaknem ugyanekkora, 2,0 százalékpontnyi volt a különbség a két kábelportfólió közönségaránya között: TV2 kábelcsatornák részesedése: 13,5%, RTL Mo. kábelcsatornák: 11,5%.

A februári hónap újdonságaként hétről hétre újabb és újabb izgalmakkal érkezik a TV2 vasárnap esti maszkos énekes showműsora, a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada. A műsor februári adásaival nyerni tudta idősávját mindhárom fő célcsoportban: a 18-59 évesek körében a két februári adás közönségarányának átlaga 19,4% volt, míg az RTL Klub az azonos idősávban 16,6%-os közönségarányt ért el. A teljes lakosság körében a TV2 a műsor februári epizódjainak idősávjában 20,0%-os közönségarányt mondhatott a magáénak, míg az RTL Klub 16,0%-ot, a 18-49 éves korosztályban pedig 18,7% volt a TV2 eredménye a műsor ideje alatt, az RTL Klubé pedig 18,0%.

A hétköznap esték főműsoridős sávjának emblematikus műsora, az Exatlon Hungary egy újabb sikeres hónapot tudhat maga mögött. Januárhoz hasonlóan februárban is nyerte az idősávját a 18-49 évesek körében, ráadásul még nagyobb, 1,5 százalékpontos különbséggel, mint az év első hónapjában. A TV2 közönségaránya 14,9% volt a 18-49-es korcsoportban a februári Exatlon adások sávjában, míg az RTL Klub ugyanezen idősávja 13,4%-ot produkált (januárban: TV2 az Exatlon sávjában: 15,0%, RTL Klub ugyanezen idősávban: 14,0%). A sport reality továbbra is rendkívül népszerű a 18 év alattiak körében, hiszen a 4-17 éves korosztályt vizsgálva a februári adások közönségaránya 19,5% (az RTL Klub ugyanezen idősávban futó műsoraival mindössze 7,7%-os közönségarányt mondhat magáénak a 4-17 évesek körében).

A Mintaapák című sorozat, amely immár november 11 óta fut a TV2 műsorán, szintén szép sikereket könyvelhetett el februárban, hiszen az eddigi legmagasabb közönségarányt elért epizódjai az elmúlt hónaphoz kötődnek. A 18-59 évesek körében a február 26-i adás 15,5%-os közönségaránnyal büszkélkedhet, míg a 18-49 évesek körében a február 12-i epizód még ennél is magasabb, 15,9%-os közönségarányt ért el.

A Mokka és a Mokkacino továbbra is toronymagasan uralják a versenyt idősávjukban mindhárom fő célcsoportot tekintve (A18-59, A18-49, A4+). A Mokka epizódjainak átlagos közönségaránya februárban 14,3% volt a 18-59 évesek, 19,9% pedig a teljes lakosság körében. Ugyanakkor a Mokka idősávjában az RTL Klub 6,1%-os, az ATV pedig 4,8%-os közönségarányt tudhatott magáénak a 18-59-es korcsoportban, míg a teljes lakosságot tekintve ezek az értékek a következők voltak: RTL Klub a Mokka idősávjában: 5,5%, az ATV ugyanezen idősávban: 7,3%. A Mokkacino februári közönségarányának átlaga a 18-59-es korcsoportban 8,9% volt, s ezzel nyerte idősávjában a versenyt. A műsor idősávjában az RTL Klub 2,9%-os, míg az ATV 1,9%-os közönségarányt produkált február hétköznapjain, a 18-59-es célcsoportban.

A Tények februári főműsoridős adásai 15,1%-os közönségaránnyal zárták a hónapot a 18-59 évesek körében, míg a hétköznap esti főműsoridőket tekintve a Tények epizódjainak átlaga 16,0% volt, a Tények Plusz pedig – ugyancsak a hétköznap esték főműsoridős sávjában – 16,2%-os közönségarányt ért el. A TV2 e két zászlóshajója a főműsoridő gerincét alkotja, s átvezeti a nézőket a hírek világából a prime time többi saját gyártású műsora felé.

Február 17-én ünnepelte 1 éves születésnapját a Jocky TV és a Moziverzum. A TV2 Csoport portfóliójának két legfiatalabb csatornája egy év alatt olyan népszerű lett a magyar tévénézők körében, hogy a közel 120 magyar és számos idegen nyelvű tévécsatornát számláló hazai piacon ez év februárjában a 18-59 évesek körében a Jocky TV 1,2%-os, a csatorna eddigi legmagasabb havi közönségarányával a 18. helyet szerezte meg a csatornák rangsorában, a Moziverzum pedig 0,9%-os eredményével a 25. helyen végzett (közönségarány szerinti rangsor, egész napra vonatkozóan). A Jocky TV olyan közkedvelt és klasszikus sorozatoknak köszönheti egyre növekvő népszerűségét, mint a Dallas, a Derrick vagy éppen a Columbo, míg a Moziverzum változatos filmkínálata mellett tavaly és idén februárban is otthonunkba hozta az Oscar-gála izgalmas pillanatait, a sztárok vörös szőnyeges bevonulásától a díjátadó ceremóniáig. Emellett a Moziverzum szerda esténként 21 órától önálló brandje, a Para Szerda égisze alatt a horrorfilmek kedvelőit is a képernyők elé csábítja. (x)

Általános célcsoport: A18-59, Live + As Live

Forrás: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -