Gyors döntésre buzdít a Flip

Ne halogass, hozd meg a jó döntést még ma! – ez a fő üzenete a Flip új kampányának. Ahogyan tavaly ősszel, úgy most is a „flipesség” hívószó köré épül a kreatív koncepció, ami a tudatos hozzáállást ezúttal a döntések aktív meghozatala felől közelíti meg.

A Flip 2018 őszén bevezetett márkaplatformjának hívószava a flipesség, ami egy hozzáállást jelöl. Azokat jellemezi, akiknek a fogyasztói döntései tudatosak, és így a Flip is pont jó termék számukra. A flipességet középpontba helyező platform új kampánya a halogatás pillanatát, majd az abból való kilépést és a jó döntés meghozatalát dramatizálja. Célja, hogy aktivizáljon, hogy a célcsoport megismerje a szolgáltatást, és Flipre váltson.

„Megdöbbenve látjuk nagyon sok helyzetben, hogy nyilvánvaló az embereknek, hogy a Flip egy jó lehetőség, mert jobb áron van, mint a jelenlegi szolgáltatásuk, mert nincs hűségidő. Aztán végül mégsem váltanak, mert halogatják a döntést. Erre a szituációra reagálunk az új kampánnyal, és hívjuk fel a figyelmet arra, hogy a halogatás sehová sem vezet. Az ember életét a meghozott döntések viszik előre.” – mondta Endersz Frigyes, a Flip vezetője.

Ha tudod, mi a jó döntés, akkor nem halogatod, hanem még ma meghozod – így lehet összefoglalni a fő üzenetet. A kampány reklámfilmjének főszereplője, Ernő, egy olyan karakter, aki bár tudja, hogy mi lenne számára a jó döntés, mégis halogatja azt. A spot végére azonban kiderül, hogy Ernőben megvan a flipesség – nem halogatja tovább a döntését, és Flipre vált. A kreatív koncepció erősítéseként a marketingkommunikációs eszközök kulcs vizuálja is azt hirdeti, hogy a jó döntést nem érdemes halogatni. A layout a „MA” szót emeli ki, ami része a „majd”-nak is. Kis különbség a szavak szintjén, de hatalmas különbség a hozzáállásban. Így kap még nagyobb hangsúlyt: a flipesség az az attitűd, ami a „MA”-ra koncentrál.

A médiamixben az online és OOH eszközök egyaránt fontos szerepet kapnak. A filmen kívül áprilisban nagy számú billboad és citylight felületek erősítik a fő üzenetet, az ügyfeleket a kampány májusi szakaszában pedig liftreklámok, lépcsőházi plakátok és bolti reklámok, valamint szórólapok szólítják meg.

  • Megosztom