Gulyás János régiós főnök lett

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjévé nevezték ki.

A magyar szakember az MEC Magyarország ügyvezetése mellett irányítja majd a Wavemaker fejlesztését. Az egység Lengyelországban már stabilan megvetette a lábát, így az új vezető eleinte a magyar, a cseh, a szlovák és a román piacra fókuszál, emellett az akvizíciós stratégiáért is ő felel a régióban.

Az idén áprilisban elindított MEC Wavemaker az MEC tartalomstratégiai, közösségi kommunikációs, szponzorációs, keresőmarketing- és kreatívtevékenységét fogja össze egyetlen integrált szolgáltatásban. Az ügyfelek számára sokszor bonyolult folyamatokat leegyszerűsítve olyan tartalmak létrehozására összpontosít, amelyek mérhetően javítják az adott márka teljesítményét.

„Az MEC Wavemaker új szemmel néz a tartalomra, arra, hogyan jön létre, és hogy mit lehet elérni a segítségével – mondta Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója a kinevezéssel kapcsolatban. – Jelenleg is ügyfelek széles körével dolgozunk világszerte azon, hogy a megfelelő tartalom kerüljön a megfelelő helyekre a megfelelő időben, és így a legnagyobb hatást érje el. Úgy gondolom, János vezetésével hamar ki tudjuk terjeszteni ezt a stratégiai fontosságú kezdeményezést a régióban, ami kedvező hatással lesz az ügyfeleink üzleti tevékenységére, és hozzájárul az MEC folyamatos növekedéséhez.” 

Az MEC Wavemaker 11 országban van jelen, Lengyelországban, Nagy-Britanniában, az Egyesült Államokban, Hollandiában, Ausztráliában, Indiában, Mexikóban, a Közel-Keleten, Szingapúrban, Írországban és Németországban.

Gulyás János lapunk, a Marketing&Media Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban listánkon a 10. helyet szerezte meg, ezzel a szakmai zsűri őt választotta a hazai médiaipar legbefolyásosabb ügynökségi vezetőjének.

  • Megosztom