Globális reklámkampányt indít a Generali

A Generali 190 éves történetének első globális reklámkampányát indítja el idén, mellyel elsősorban munkáltatói márkáját és nemzetközi imázsát kívánja újraértelmezni.

A vállalatcsoport a világ 50 országában tevékenykedik 61 millió ügyfelet kiszolgálva, mindehhez pedig a közel 150 000 fős tanácsadói hálózatuk teremti meg a biztos hátteret. Őket állítja a középpontba a többcsatornás marketingkommunikációs kampány, hiszen a tanácsadók testesítik meg a biztosítótársaság élethosszig tartó partnerségét az ügyfelekkel, és képviselik a Generali alapértékeit

A globális kampányt először Olaszországban és Spanyolországban, majd Lengyelországban, Indonéziában, Magyarországon és Ausztriában indítja el a biztosítási vállalatcsoport a klasszikus és digitális médiamix valamennyi csatornáján megjelenve. A nyomtatott médiumoktól kezdve a rádiós és televíziós reklámszpotokon át a közösségi média platformokon, valamint az outdoor és webes felületeken is láthatóak lesznek majd a Generali brand megújulásához kapcsolódó üzenetek. A kampány első fázisa a cégóriás hatalmas tanácsadói bázisára épít, az októberben kezdődő második szakaszban a márka megújulása lesz fókuszban, a 2021-es év pedig már a legfontosabb termékfejlesztésekről és szolgáltatásokról szól majd.

„a Generali cégcsoport 2021 stratégiájának alappillére a márkánk globális megújítása. Ez nem csak azt jelenti, hogy változatos csatornákon kínálunk kapcsolódási pontot a személyre- és élethelyzetre szabott termékekhez és szolgáltatásokhoz, de szeretnénk minél jobban megismerni az ügyfeleinket: megoldani a problémáikat, enyhíteni a félelmeiket, biztos alapokon nyugvó partnerséget kialakítani velük. Ez különösen fontos ebben a változó, bizonytalan világban” – mondta el Árr Mariann, a Generali márkáért felelős vezető.

A globális hirdetési kampányt a Dentsu Aegis marketingkommunikációs ügynökséggel együttműködve készítette el a Generali Cégcsoport. A tervezésbe bevont szakértők feladata a biztosító élethosszig tartó partnerségen alapuló üzleti stratégiájának globális kommunikációja volt, a tervezést és a megvalósítást is beleértve.

  • Megosztom