Gigászok harcával hasított a Sport TV

Kiugró nézettséget hoztak a Sport TV-nek a Real Madrid mérkőzései, a múlt szombati El Clásico-ra 700 ezren, a Manchester United elleni keddi összecsapásra pedig 900 ezren voltak kíváncsiak.

 

Múlt szombat délután rendezték az El Clásicót. A Real Madrid játékosai úgy győzték le a Barcelonát, hogy félig már a Manchester United elleni BL-nyolcaddöntő is a szemük előtt lebegett. A Nielsen közönségmérés adatai alapján a közvetítésre csaknem 700 ezer néző volt kíváncsi. A Sport1 az El Clásicóval a fogyasztói szempontból legfontosabb, 18-49 éves férfiak körében 17,3 százalékos közönségarányt ért el, amivel a mérkőzés két órája alatt a nagy kereskedelmi csatornákat is beleszámítva a legnézettebb volt az említett korcsoportban.

 

A Real Madrid számára a jelentős bajnoki erőpróbának meg is lett az eredménye, idegenben 2-1-re diadalmaskodva búcsúztatta a Manchester Unitedet, és bejutott a BL-negyeddöntőjébe. A Nielsen közönségmérés adatai alapján a BL-keddi játéknapjának közvetítésére csaknem 900 ezer néző kapcsolt a Sport1-re, a BL-nyolcaddöntő angliai visszavágója alatt az UEFA számára legfontosabb, 16-34 év közötti férfiak körében a közönségarány majd 24 százalék lett, amivel a Sport1 kedd este ebben a korcsoportban a legnézettebb csatorna volt Magyarországon.

 

A ránk váró egy hétben mindhárom csapatot láthatjuk még a Sport TV képernyőjén. Jövő kedden a Barcelona játszik sorsdöntő BL-nyolcaddöntőt az AC Milan csapatával, előtte a bajnokságban szombaton a Deportivo La Coruna ellen kell bizonyítania, a Real Madrid pedig a Celta Vigóval csap össze vasárnap. A Manchesterre pedig szintén a hét utolsó napján a Chelsea vár az angol FA-kupa negyeddöntőjében.

  • Megosztom