Gasztromagazinokkal erősít az IQ Press

Az IQ Press Kft. a DIY-, home&garden-, rejtvénylap- és gyerekeknek szóló magazinok mellett a gasztro szektorban is erősíti piaci jelenlétét. Augusztus végén két ismert brand érkezett a kiadóhoz: a BBC goodfood és a Príma Konyha.

A két márka érkezésével a kiadó tovább bővítette a gasztro magazinjainak számát, kihasználva ezzel a lapok közötti szinergiát valamint a nagy olvasópiaci elérést. A magazinokon túl átvételre kerültek a márkákhoz tartozó Facebook oldalak és weboldalak is.

Az IQ Press kiadásában eddig megjelenő gasztronómiai lapok: Praktika Konyha, Diana receptek, Diana Receptek Special, valamint a prémium minőségű Olive (Gasztro bookazine). Ezen kiadványok mellé érkezett a BBC goodfood és a Príma Konyha.

„A BBC goodfood és a Príma Konyha érkezésével az IQ Press nem titkolt szándéka a gasztro magazinok olvasói és hirdetői piacán egyaránt kiemelkedő pozíció megszerzése. Az új portfolióval az olvasók széles körének tudunk gasztro tartalmat kínálni, a klasszikus, magyaros receptektől kezdve, a nemzetközi konyhán át egészen a speciális mentes, vagy kalóriaszegény tartalmakig. A változatos tematikával, a hatalmas eléréssel, és kedvező csomagajánlatainkkal kisebb és nagyobb hirdetőket egyaránt ki tudunk szolgálni, de igény szerint egy-egy szűkebb célcsoport is kiválóan targetálható köszönhetően az online és offline mix-nek.” – mondta Bőcs András, a kiadó ügyvezetője.

„A zökkenőmentes fúzió után felállítottuk a kiadó gasztró stábját, amellyel azonnal belekezdtünk mindkét magazin arculati és tartalmi megújításába. Célunk, hogy az olvasók és hirdető partnereink egyaránt hiteles és minőségi tartalmat kapjanak, modern és friss layouttal online és offline egyaránt.” – mondta Palcsek Zsuzsanna, az IQ Press kft. portfolióvezetője.

A BBC goodfood a gasztro print piac kiemelkedő szereplője 2012 óta, prémium minőséget képvisel tartalmában és képi világában egyaránt. Egyedivé teszi a közölt receptleírások pontossága, amelyet a világhírű BBC stábja garantál. Minden receptet lefőznek, kipróbálnak, igény szerint módosítanak, hiszen a BBC név kötelez.

„A hétköznapok során bevethetők megoldásokat, különlegességeket mutat be a magazin, valamint ötleteket nyújt a hétvégi főzésekhez is. Fontos, hogy olyan alapanyagokból főzünk, amelyek a legtöbb közértben megtalálhatóak, hogy a tartalom valóban hasznos és használható legyen az olvasók számára.” – jegyezte meg Nimila Ági, a BBC goodfood új főszerkesztője. Ági neve nem véletlenül ismerős: korábban öt éven át már a magazin főszerkesztője volt, valamint számos gasztronómiai témájú könyv szerkesztője, szerzője és fordítója. Online szakmai kitérő után tér vissza a magazin élére.

A Príma Konyha egy húsz éves brand, amelyben minden megjelenő receptet lefőz a stáb: a Príma Konyha mesterszakácsai megtervezik, majd elkészítik az ételeket, a stáb lefényképezi és véleményezi, szükség esetén korrigálja valamennyi receptet – így születik hiteles, kipróbált tartalom. A magyar konyhára jellemző, családias, finom ételek kerülnek a fókuszba. „Küldetésünk egy olyan, kifejezetten egyedi recepttár elkészítése, amely a klasszikus magyar konyha hagyományain alapul.” – mondta a magazin főszerkesztője, Nimila Ági. A magazin továbbra is havonta jelenik meg.

Az IQ Press Kft. magyar tulajdonban lévő, piacvezető DIY-, home&garden magazin kiadó és a rejtvénylap piac meghatározó szereplője. Kiadványai között szerepel a Praktika, az Otthon magazin, a BBC Kertvilág az ezekhez tartozó külön kiadványok, az Ötlet Mozaik, valamint a Füles rejtvénylap, a Kis Füles – a gyerekek rejtvénylapja, a Füles junior foglalkoztató füzetek, a KLUB, UHU rejtvénymagazinok és további ötven rejtvénylap, illetve kreatív, kézimunkával kapcsolatos hobbimagazin, bookazine-ok.

  • Megosztom