Fúzió a reklámértékesítési piacon

Az Open media, a USP-Team és a Flux Communications – tovább folytatva önálló pályafutásukat is – egy új ernyőszervezetet hoztak létre cAD Média néven, mely képviseli a teljes portfóliót az ügynökségi piacon.

„Természetesen az új név, új arculat mellett a portfolió bővítése a feladat az első hónapokban, melynek első lépéseként az Anyapara.hu, a Szegeder.hu, a Suliháló.hu, a Keresztlabda.hu és a 40plusz.hu weboldalakkal szerződtünk le a nyár folyamán” – nyilatkozta Huber Kornél, a Cadabra, hivatalos nevén pedig cAD Média néven indult sales house ügyvezetője.

A cAD Media alapítói a Flux Communications Kft. képviseletében Lazók Rómeó és Szabó Tímea (mindketten korábbi Lighthouse munkatársak), illetve Huber Kornél, aki az Open Media mellé 2018-ban megvásárolta a USP Team Kft-t is, így az általános- és középiskolák hirdetési felületei mellett immár a hazai egyetemeken található kioszkok és rendezvényeik is bekerültek a cégcsoport portfoliójába.

„A Cadabra létrehozása egy folytonosan alakuló koncepció szinte spontán testet öltött megvalósulása, ami racionálisan nézve egész biztosan a zászlóshajónk lesz” – tette hozzá Huber Kornél.

  • Megosztom