Fröccsterasz Bányász Líviával

Van élet marketing nélkül – főleg ha itt a nyár! Ki tudnak szakadni a munkából a meghatározó hazai marketing szakemberek is, az mmonline.hu annak járt utána, hogy tengert vagy tavat, polipot vagy hekket, sört vagy fröccsöt választanak nyaraláshoz a marketingesek. Bányász Lívia, az Unilever médiaigazgatója Veszprémbe és Noszvajra rendszeresen visszatér, idén Horvátországban és a Velencei-tónál is nyaralt, és pihenés közben is naponta többször ránéz valamelyik hírportálra.

 

– Sós víz vagy édes víz?

 

– Ha lehet, mindkettő, ha nagyon választanom kell, akkor kicsit inkább az édes víz felé hajlok.

 

– Melyik a kedvenc tengere, tava?

 

– A Garda tó és a Balaton, megosztott aranyéremmel.

 

– Hekk vagy polip?

 

– Hekk minden mennyiségben.

 

– Hol nyaralt az idén nyáron?

 

– Horvátországban és a Velencei tónál, így volt édes és sós víz is.

 

– Van-e olyan hely, ahova rendszeresen visszatér?

 

– A gyermekeink születése előtt Olaszország, azon belül is a Garda tó és Verona volt az a hely, ahová vissza-vissza tértünk. Az elmúlt pár évben főleg Magyarországon utazunk, egyrészt mert kisgyermekekkel kényelmesebb, másrészt mert iszonyú jó programkínálat alakul nyárról nyárra belföldön is. Veszprém minden évben biztos pont, ahogy Noszvaj is.

 

– Ki dönti el, hogy hova mennek nyaralni?

 

– Egyelőre a férjemmel ketten, de már látom, hogy hamarosan a család másik két tagja is hallatni fogja a hangját a témában.

 

– Interneten vagy telefonon foglalja le a szállást, vagy éppen utazási irodával szeret menni?

 

– Kizárólag interneten, nagyon sok opció körüljárásával, utazói értékelések böngészésével. Nem mondom, hogy rövid folyamat. 🙂

 

– Mennyire fontos hogy legyen wifi a nyaralóhelyen?

 

– Nagyon fontos. Fontos, hogy meglegyen az érzés: tudom mi történik.

 

– Hányszor veszik össze párjával vagy a gyerekeivel a nyaralása alatt?:)

 

– Nem többször mint egy átlagos héten. 🙂

 

– Fröccs vagy inkább sör?

 

– Fröccs, bor, esetleg egy jófajta pálinka.

 

– Mennyire követi a világ eseményeit a nyaralás alatt?

 

– Naponta kétszer – háromszor biztosan ránézek valamelyik hírportálra.

 

– Mennyi időt tölt munkával a nyaralás során?:)

 

– Igyekszem minimalizálni, de időszaktól függően pár mail és telefon erejéig be szoktam csatlakozni.

 

– Mi történik ha valami váratlan fontos dolog történik a munkahelyén a részlegénél? Hogyan oldja meg?

 

– Nyilván van olyan helyzet, ami szükségessé teszi, hogy bevonódjak egy probléma megoldásába, de szerencsére remek csapat vesz körül, akikre számíthatok ilyenkor.

 

– Volt már arra példa, hogy meg kellett szakítani a nyaralást?

 

– Még nem. Olyan volt, hogy eltervezett nyaralást csúsztattam, mert úgy láttam, hogy egy későbbi időpontban nyugodtabban hagyhatom itt a munkát és ez nekem is jobb érzés volt.

 

– Mennyire szeret fesztiválozni?

 

– NAGYON. Általában minden adott: jó zene, klassz helyszínek, jó társaság. A gyermekeink születése előtt a VOLT-on “nyitottuk” a nyarat és a Sziget-en fejeztük be.

 

– Az idén melyikekre ment ki?

 

– Idén úgy alakult, hogy (többedszerre) csak a Veszprémfesztre tudtunk ellátogatni, de ismét megérte.

 

– Ki a kedvenc zenekara, énekese?

 

– A zene nálam, mint sok más embernél is hangulatfüggő, nehéz lenne egy kedvencet megnevezni. Mást hallgatok amikor vezetek és másra “gyorsulok” futás közben, más adja a hátteret mondjuk főzéshez. Hogy mégis említsek kedvenceket: a Jamiroquai örök szerelem, de az elmúlt években egyre jobb hazai zenekarok is feltűntek, ezért is jó buli fesztiválozás. Most éppen Punnany Massif minden mennyiségben, borozáshoz egy kis Szabó Balázs.

 

Bányász Lívia, a Marketing&Media magazin marketingvezető rangsorának 26. helyezettje az I. Marketing Masters konferencia egyik előadója lesz ősszel. A konferenciát 2016 november 18.-án rendezik meg az Országos Marketing Konferencia másnapján Budapesten a Park in by Radisson szállodában.

 

A rendezvényen Magyarország legsikeresebb marketing-és kommunikációs vezetői tartanak előadásokat a marketing legfontosabb területeiről és eszközeiről. Mindannyian inspiráló szakemberek, akik a legfrissebb marketing trendek elemzésével, esettanulmányaik bemutatásával, markáns véleményükkel fogják a résztvevőket elindítani a „mesteri úton”.

 

A Marketing Masters egyedülálló rendezvény, hiszen kizárólag az ügyfél/megbízói oldal Top marketing szakemberei fognak előadásokat tartani. Tanulni a legjobbaktól pedig sohasem szégyen!

  • Megosztom