Fontos változások a Figyelo.hu-nál

Hirdetésértékesítési megállapodást kötött a napokban teljesen megújult Figyelo.hu gazdasági portál kiadója a MediaCity Kft. és az Evomedia Sales House. 2015. áprilisától a MediaCity Kft. online kiadványait azaz a zászlóshajó Figyelo.hu-t valamint a Csaladilap.hu, Foto-magazin.hu, Imp.hu portálokat és ezek mobilra optimalizált verziót az Evomedia képviseli.

„A MediaCity folyamatosan fejleszti online portfólióját, ennek jegyében újítottuk meg a prémium célcsoportot (vállalatvezetőket és üzleti döntéshozókat) célzó Figyelo.hu-t is. A több évtizedes múltú Figyelő az egyik legbefolyásosabb, mértékadó lap Magyarországon. Témaválasztásában a szűk gazdasági témák mellett mindig kitekintett a világba is. Haladó szellemű, újító megoldásai a piac megkerülhetetlen részévé teszik” – nyilatkozta Bauer Éva, a MediaCity ügyvezető igazgatója a sales house együttműködésről. „Bízunk benne, hogy az Evomedia segítségével a weben is aktív hirdetők körében a Figyelo.hu és cégünk online portfóliója még sikeresebb lesz.”

“A Figyelo.hu kiválóan illeszkedik és húzómárkája lesz az Evomedia már meglévő adózással, jogi és általános kkv témákkal foglalkozó üzleti portál csoportjának. A döntéshozókra fókuszáló hirdetőinknek display megoldások mellett, prémium hirdetési lehetőséggel, egyedi tartalmi együttműködéssel, és mobil hirdetéssel tudjuk színesebbé, hatékonyabbá tenni kampányait” – mondta a megállapodás kapcsán Gazsó Gábor, az Evomedia kereskedelmi vezetője.

Az Evomedia 2006-óta működő, független digitális hirdetésértékesítő. Online, mobil és eDM megoldásokat kínál hirdetőinek. Ismert, minőségi és nagy látogatottságú portfólióján havonta 3 millió ember érhető el.

  • Megosztom