Folytatódó építkezés – interjú Katona Norberttel

Sok kezdeményezésünk van, amelyek önállóan ismertek, de nem feltétlenül kötik azokat hozzánk, és ezen változtatnunk kell – említi egyik célját Katona Norbert, a Magyar Marketing Szövetség közelmúltban kinevezett operatív igazgatója, aki középtávon a taglétszámuk jelentős bővülésével számol.

– Eddig a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi területének helyettes vezetőjeként dolgoztál. Onnan már távoztál, amikor ezzel a megbízással megtaláltak, vagy a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) operatív igazgatói posztja miatt váltottál?

– Még most is a Szerencsejáték Zrt.-nél dolgozom. Április végéig ezzel párhuzamosan kezdem felvenni a fonalat a szövetségnél. Itt négy éve már az elnökség tagja vagyok, így van rálátásom a szervezetre, annak működésére. Teljes állásban majd májustól dolgozom az MMSZ-nél, addig is, mint egy jó átváltozó művész: itt is vagyok, meg ott is, és teszem a dolgom.

– Mi lesz a feladatod a szövetség operatív igazgatójaként?

– A közvetlen csapatom, az MMSZ Office támogatásával nem pusztán az adminisztrációs teendőket fogjuk ellátni, hanem operatív igazgatóként az MMSZ stratégiájának megvalósításán, valamint tagjaink, projektjeink, illetve eseményeink szakmai támogatásán is aktívan dolgozom majd.

– Szerinted melyik jelenleg az a terület, ahol még fejlődnie kellene a szövetségnek?

– Az idén 30 éves szövetség jelenleg majd 200 tagot számlál, olyan erős, jól működő tagozatai vannak, mint például az Agrár- és az Élelmiszer-marketing Tagozat vagy például a Sportmarketing Tagozat. Erősségünk, hogy a szakmát megmozgató saját önálló eseményeket szervezünk: a Marketing Summit Hungary tavaly például 1100 látogatót vonzott, az Év honlapja pályázatra 200 jelentkezés érkezett, a Marketing Diamonds díjra 100 pályázatot nyújtottak be, a Városmarketing díjra pedig több mint 120 nevezés érkezett. Összességében tehát sok kezdeményezésünk van, amelyek önállóan ismertek, ugyanakkor nem feltétlenül kötik azokat hozzánk. Ezen márkaépítési és kommunikációs eszközökkel kell majd alakítanunk. Ezzel összefüggésben középtávon tagjaink számának számottevő bővülésével számolunk, de szeretnénk, ha már rövid távon is láthatóbbá válnának az általunk szervezett események. Ami a célcsoportokat illeti, a jövőben még nagyobb figyelmet kívánunk fordítani a megbízói, illetve hirdetői oldal képviseletére, szakmai támogatására, mert úgy hisszük, hogy ezeknek a szereplőknek van leginkább szükségük érdemi eligazodási, megnyilvánulási lehetőségekre.

Heszler Róbert

Az interjút teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashatja el, ami elérhető a Digitalstandon is.

  • Megosztom