Folytatódik a Flip kampánya

Július elejétől új lendületet kap a Flip áprilisban indult kampánya. A kreatív koncepció most is a flipesség hívószó köré épül, és ahogyan tavasszal, a középpontban nyáron is a tudatos döntés meghozása, és az azt akadályozó halogatás áll.

A Flip 2018 őszén bevezetett márkaplatformjának hívószava a flipesség, ami egy hozzáállást jelöl. Azokat jellemezi, akiknek a fogyasztói döntései tudatosak, és így a Flip szolgáltatása is pont jó számukra. A flipességet középpontjába helyező platform legújabb kampánya is a halogatásból való kilépést, és a jó döntés meghozatalát dramatizálja. Ugyanúgy, ahogy áprilisban, a halogató Ernőről szóló film esetében. A márka célja az aktivizálás: hogy a célcsoport a Flipre váltást egy tudatos, jó döntéssel azonosítsa.

„Az előző három hónapban többek közt az Ernő Flipre vált! című film segítségével szerettük volna felhívni a figyelmet arra, hogy az embereket sokszor csak a halogatás, kifogáskeresés választja el attól, hogy hozzanak egy olyan döntést, ami jobbá teszi az életüket. Új kampányunkban ugyanezt a kreatív koncepciót és gondolatot visszük tovább, de már más szereplőkkel, más szituációkkal. Az üzenet viszont ugyanaz: az ember életét a meghozott döntések viszik előre. Ezt a cselekvő tudatosságot hívjuk mi flipességnek.” – mondta Endersz Frigyes, a Flip vezetője.

A kampány filmjének főszereplői Zsigmond és Tihamér, akik bár tudják, hogy a Flip ajánlata jó lenne számukra, a váltást halogatják. A spot aztán mégis egy döntéssel zárul: kiderül, hogy a srácokban megvan a flipesség – Flipre váltanak.

Az üzenet erősítéseként a marketingkommunikációs eszközök kulcsvizuálja is azt hirdeti, hogy a jó döntést nem érdemes halogatni. A layout a „MA” szót emeli ki, ami része a „majd”-nak is. Kis különbség a szavak szintjén, de hatalmas különbség a hozzáállásban. A médiamixben az online és OOH eszközök egyaránt fontos szerepet kapnak. A filmen kívül billboard és citylight felületek, járműreklámok, liftreklámok, lépcsőházi plakátok és bolti reklámok, valamint szórólapok tájékoztatják a lehetséges ügyfeleket a Flip ajánlatáról.


Tags: ,

  • Megosztom