Fókuszban a digitális és a PR divízió erősítése

Sikerült elérni az idei évre kitűzött 20 százalékos növekedési célt – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Furák András, a Republic Group portfólióigazgatója. A szakember elárulta azt is, hogy melyik volt a legsikeresebb kampányuk idén.

– A Republic Group idén üzleti szempontból várhatóan milyen évet fog zárni? Mennyire lehettek elégedettek?

– A több mint 100 főt foglalkoztató reklámügynökségünk célja idén a 20 százalékos növekedés volt, amit sikeresen véghez is vittünk. A Republic Groupban – melynek forgalma meghaladja a másfél milliárd forintot – kiemelt hangsúlyt fektetünk a digitális és a PR divízió fejlesztésére és integráltan szolgálunk ki több mint 42 ügyfelet. Díjak tekintetében sem volt hiány 2019-ben, gazdagabbak lettünk többek között Hipnózis, Prizma és nemzetközi díjjal is.

– Melyek voltak azok a területek, ahol idén a legjobban sikerült előre lépnetek?

– Digitális divíziónk létszáma 15 főre bővült, a programmatic, a search és a social területeken is nagyot nőttünk 2019-ben. A PR divízió tovább erősödött, ami nem csak csapatunk szakemberekkel való bővítésében mutatkozik meg, hanem a 2019-ben elnyert díjaink számában is. A Republic Group, valamint a Katona József Színház közös kezdeményezése, a Katona Chairity Certificate of Excellence, vagyis az egyik legkiválóbb kampánynak járó minősítést vitte haza Londonból a SABRE díjátadójáról. Emellett több díjban is részesült a kampány az idei Prizma díjátadón, így például Az Év Ügyfele minősítést is megszereztük.

– Az idei kampányaitok közül melyik sikerült a legjobban? Van közülük kedvenced?

– Számos sikeres kampány kivitelezéséért felelt a Republic Group 2019-ben, mint például a Metro vagy az Allee. Az idei év egyik legsikeresebb kampánya a Raiffeisen Bank általunk megálmodott két új reklámfilmje volt. A bank ajtó motívumára épülő új TV spotokban az ügyfelek valós kétségei, bizonytalanságai reprezentálódnak a banki világban. Felmérések szerint, ha azt kérdeztük, hogy mondjanak olyan szolgáltatókat, amelynek meghallgatnák a személyi hitelre vagy jelzáloghitelre vonatkozó ajánlatát, akkor a Raiffeisent az első három között jelölték meg. A kampány sikerét mutatja, hogy a hiteltermékek területén piaci részesedést tudott növelni a Raiffeisen Bank. A személyi kölcsönről szóló reklámfilmünkkel a mai napig találkozhat az érdeklődő.

  • Megosztom