A rovat megjelenését a szerencsejáték Zrt támogatta.

Focis akcióban a Huawei

A Huawei Technologies Hungary tovább bővíti sporttámogatási tevékenységét Magyarországon: a vállalat a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) együttműködő partnereként a vízilabda és a kézilabda mellett részt vállal a hazai futball támogatásában is az elkövetkező évben. A Huawei ezzel párhuzamosan Facebook applikációt indított, hogy minél nagyobb szurkolói aktivitással lelkesítse és támogassa a magyar labdarúgó válogatott szereplését az Európa-bajnokságon.

 

A Huawei az elmúlt három évben a globális futballvilág olyan vezető sportszervezeteivel kötött partneri megállapodást, mint az AC Milan, az Arsenal, az Ajax, az Atlético de Madrid, a Paris Saint-Germain és a Borussia Dortmund. A vállalat a futballcsapatokkal kötött megállapodások mellett olyan nemzetközi labdarúgó sztárokat is márkanagykövetei között tudhat, mint Lionel Messi, Robert Lewandowski illetve Alexis Sánchez

 

 

Facebook applikáció a szurkolóknak

 

A „Make it possible” Facebook applikáció felhasználói kreatív fotókat készíthetnek arról, hogy hogyan szurkolnak a nemzeti válogatottnak. A legkreatívabb fotó készítőjét a vállalat legújabb zászlóshajójával, egy Huawei P9 okostelefonnal jutalmazza. A dual Leica kamerával felszerelt P9 felhasználói a Huawei Hybrid Focus technológiájának alkalmazásával nagyon gyorsan, pontosan és megbízható módon tudnak képeket készíteni, és a sorozatfelvétel funkcióval nem maradnak le egyetlen pillanatról sem. Így a sportesemények fotózásához hasznos társ a Huawei legújabb modellje.

 

A Huawei szurkolói applikációja 2016. június 8. és július 11-e között érhető el a Huawei Mobile Hungary Facebook oldalán. Az applikáció felhasználói fényképeket készíthetnek arról, hogyan szurkolnak a nemzeti válogatottnak, melyeket a HUAWEI Make it possible online Facebook alkalmazásra tölthetnek fel. A Huawei a legkreatívabb fotó készítőjét egy, a vállalat által felkért zsűri választja ki, akit a Huawei egy P9 okostelefonnal díjaz.

 

 

  • Megosztom