Foci Eb – óvatosságra int az ÖRT és az MLSZ

Közeledik a Foci Eb, melyet még különlegesebbé tesz az, hogy a magyar csapat is részt vesz az eseményen. Az MLSZ és az ÖRT közös útmutatóban adnak tájékoztatást azokról az elemekről, amelyek használata a reklámban engedélyhez kötött.

 

A Foci Eb nemcsak a fogyasztók – nézők érdeklődésének középpontjában áll, hanem minden bizonnyal a reklámozók is használni szeretnék az esemény különleges hangulatát. A Foci Eb védjegyei azonban csak a jogtulajdonos engedélyével használhatók, ezért a reklámozáshoz szükséges információkról összeállítást készített az MLSZ és az ÖRT.

 

Az volt a szándékunk, hogy segítsük a szakmát az újabb útmutató elkészítésével, hiszen az információ segít a megelőzésben, a megelőzés pedig az önszabályozás rendszerének fontos eleme. Nagy örömünkre az MLSZ jó együttműködő partner volt, így egy hiteles, alapos anyagot tudunk közzétenni – fogalmaz Fazekas Ildikó főtitkár.

 

Nagyon sok pozitív visszajelzést kaptunk a már közzétett útmutatóink kapcsán, és örömmel készítettük el az újabb anyagot, amely ismét egy rendkívül aktuális területen segít az eligazodásban – tette hozzá Megyer Örs az ÖRT elnöke.

  • Megosztom