Fiatalokat céloz az Open Media

Az Open Media gondozásában összeállt Magyarország legnagyobb fiataloknak szóló portfóliója. A fiatalok elérését a technikai fejlettségük, használati szokásaik és bizalmatlanságuk végett egyre nehezebb feladatnak tartják a hirdetők.

 

„Nem akartunk egy sokadik sales house lenni, akik ugyanannak a célközönségnek az elérésére kínálnak megoldásokat!” Mondta Huber Kornél ügyvezető a miértekről.

 

Az Open Media felismerte a korosztályban rejlő lehetőségeket, és egy platform alá hozta azokat a csatornákat, ahol meg lehet szólítani ezt a nagyon érzékeny célcsoportot.

Így sokak számára olyan kommunikációs csatornák nyíltak meg, ahol lehet szó edukációról, a fiataloknak szóló tájékoztatásról, továbbtanulási/képzési lehetőségekről, fesztiválokról, de hatékonyan lehet például toborozni is. Mindezekkel természetesen nem merülnek ki a lehetőségek, hiszen ezeken a csatornákon a fiatalokon keresztül vagy akár direktben is elérhetik a szülőket, „akik a pénzt adják”.

Mészáros Tamás a cég értékesítési igazgatója a saját tapasztalatairól így számol be: „Kamasz fiam van, ma már úgy vásárolunk többek közt ruhát, játékot, nyári táboroztatást, hogy a gyerek átküldi a linket, vagy egyenesen a kosara tartalmát”.

 

A tudatosan felépített portfólióban olyan sikersztorik találhatók mint a célcsoport legkedveltebb websorozata a Középsuli, rengeteg tematikus youtube vlogger csatorna és egy kézben összefogott, közel 50 felsőoktatási intézmény digitális felülete.

 

„A koncepció egyszerű: Ez a korosztály sajátos terminológiával kommunikál, amit ha a „felnőttek” próbálnak meg utánozni, többinyire szánalmas lesz a végeredmény. A mai tinédzserek már sokkal tudatosabbak, jobban értik és használják a közösségi médiát kiszolgáló technológiákat, mint a szüleik, ezért hatékonyabban tudnak saját korosztályukkal kommunikálni. A csatornáink szereplői véleményvezérek is egyben, a feliratkozók nem csak követik, hanem utánozzák is őket” mondta Huber Kornél.

 

  • Megosztom