Felpörög a nyárra a Szallas.hu

Nagy lendülettel startolt a Szallas.hu nyári kampánya, melyben visszatér Darabos úr. Tévénézők, rádióhallgatók és internetezők is találkozhatnak a kampány elemeivel egészen június végéig. A megvalósításban közreműködött a Creativo Group Hungary, a Cafe Communications és a SAKKOM Interaktív.

Elindult a Szallas.hu nagy nyári kampánya, melyben az előző évekből már jól ismert Darabos úr visszatér a tévéképernyőkre, az internetes felületekre és a rádiókba is. „A Szallas.hu elsősorban értéket és élményt kíván adni az utazóknak – ismertette a koncepció hátterét Keresztes Nóra, a Szallas.hu marketingmenedzsere. – Az idei kampányunk fő üzenete szerint azért éri meg különösen a Szallas.hu oldalon foglalni, mert a szállások mellett a legjobb élményeket is kedvezményesen zsebelhetik be nálunk a foglalók.” A piacvezető szállásfoglaló portál célja a belföldi turizmus élénkítése az utazási idő és a költés növelésével. A Szallas.hu már több mint 670 hazai partnere kedvezményeit ajánlja az utazóknak, akik így a szállás mellett a térség látnivalóit is felfedezhetik, ráadásul jelentős árengedménnyel. Átlagosan 26 kupont kap egy belföldi szállást foglaló vendég, azonban nyáron, például siófoki foglalás mellé akár 72 darab, balatonfüredi úti cél esetén 76 darab kupon ütheti a markát az utazóknak. Ezeket többnyire strandoláshoz, hajózáshoz, kulturális és gasztroprogramokhoz használhatják fel. „A kedvezménykuponokat 2018-ban 200 000 vendég töltötte le – avatott a részletekbe a marketingmenedzser. – Leggyakrabban 2-3 éjszakára foglalnak utazóink, így az átlagosan 2-3 kupon felhasználása kifejezetten jó eredménynek számít.”

Darabos úr a férj, családapa és szállásszakértő

Darabosék, az a bizonyos vasaló és a dobókocka már beégtek a köztudatba. „Az elmúlt évek egyik legmegosztóbb reklámszereplője, nemcsak a foglalókat, de még a szállásadó partnereket is megmozgatta” – mondta Keresztes Nóra. A családapa idén okos „szállásszakértőként” tér vissza, aki a tőle már jól megszokott abszurd és vicces stílusban osztja meg tippjeit belföldi szállásfoglaláshoz és programokhoz. „A Szallas.hu korábbi reklámjai emlékezetesek voltak, és kiestek a reklámzajból abszurd, kitartott humorukkal” – avatott a részletekbe Sztanó Csaba, a Creativo Group Hungary ügynökség tulajdonosa. A karakter-központúságot a minimál látványvilággal is erősíti a TV spot, krétarajzos és rajzfilmes környezetben elevenedik meg a szállásszakértő alakja. „A VHS stílusú online kiegészítő tartalmak pedig a célközönség gyermekkori emlékein keresztül érik el érzelmileg a fogyasztókat, és rávilágítanak, hogy akár a szomszédunkból is lehet >>TV sztár<<, ha azt csinálja az ember, amit igazán szeret és nem adja fel az álmait – magyarázta Sztanó Csaba. – Gyakorlatilag bárkiből lehet szállásszakértő, akárcsak Darabos úrból, ha ügyesen használja a Szallas.hu szolgáltatásait és kedvezményeit”.

Május 6. és június 15. között több száz alkalommal találkozhatnak a tévénézők Darabos úrral, az internetezők egészen június 30-áig tudatosíthatják a szállásszakértő tippjeit. A teljes belföldi, fizetőképes, potenciális szállásfoglalókat olyan nagy tévécsatornákon érik el, mint például az RTL Klub, a Cool TV, a Comedy Central, az MTV (MusicTv), a Spektrum és a Sport 1-2. A rádiós spotok visszaköszönnek többek között majd a Petőfi Rádióban, a Sláger Rádióban és a Retro Rádióban is. A kampány különböző elemei az összes frekventált, nagy online médiumon is fellelhetőek lesznek, mint például a Google.hu, a Startlap.hu, a Blikk.hu, a Szeretlekmagyarország.hu és az Origo.hu. Printben a Nők Lapja és a Meglepetés is felületet biztosítanak a kampánynak. A Szallas.hu saját közösségi csatornáin is a kampánnyal összehangolt kommunikációt folytat, így az Instagram- és Facebook-oldal is az integrált stratégia elemeit képezik.

  • Megosztom