Erősödött az ÖRT

Négy új taggal bővült az ÖRT, a MediaCom a Burger King és a Creative World után a Sandoz is ÖRT taggá vált, erősítve ezzel a reklám önszabályozás ipari lefedettségét.

Az új tagok a reklámipar különböző területét képviselik. A MédiaCom médiaügynökség, a Burger King az élelmiszeripart, a Creative World többek között a Himalaya kozmetikumok forgalmazásával a kozmetikai ipart, a Sandoz pedig a gyógyszeripari területet képviseli.

 

„Mindig jó hír, ha egy szakmai szövetség bővül, ráadásul itt sokkal többről van szó, hiszen az ÖRT tagság a cégek felelős kommunikáció iránti elkötelezettségét mutatja” – hangsúlyozza Fazekas Ildikó főtitkár.

 

„Üdvözöljük az új tagokat. Az előzetes véleménykérés, a workshopjainkon való részvétel és a tréningjeink hozzásegítik tagjainkat, hogy minden szempontból megfelelő kampányok jelenjenek meg – tette hozzá Megyer Örs, az ÖRT elnöke.

  • Megosztom