- Hirdetés -

Erősen búcsúzott a Sztárban sztár

|

- Hirdetés -

Hét estéből ötöt megnyert az RTL Klub, a legnagyobb előnnyel a szombatot. A TV2-n jó nézettséggel kezdett az Ázsia Expressz, a Sztárban sztár pedig listavezetőként zárta az évadot. Bejutott a Top 10-be az M4 Sport egyik közvetítése is.
Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős teljesítménye nem sokat változott, 16,7 százalékos közönségarányt értek el, ami 0,2 százalékponttal kevesebb, mint a korábbi héten. A TV2 esti share-je 1,7 százalékponttal nőtt, így 13,9 százalékkal zárták a hetet.
Az RTL Klub keddtől szombatig nyerte a főműsoridőt, legnagyobb fölénnyel szombaton, amikor 21,7 százalékos share-t produkáltak a TV2 7,6 százalékával szemben. A hétfő és a vasárnap este pedig a TV2-é volt. Előbbi napon 18 százalékos főműsoridős közönségarányuk volt, miközben az RTL Klubnak 12,7 százalék. Vasárnap 25,3 százalékot ért el a TV2, az RTL Klub pedig 16,8 százalékot.
45. hét / 44. hét / 43. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)
RTL Klub – 16,7% / 16,9% / 17,4%
TV2 – 13,9% / 12,2% / 12,0%
Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (45. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 18,7% (19,3%)
Konyhafőnök VIP – 18,9% (20%)
Éjjel-nappal Budapest – 14,1% (14,1%)
Barátok közt – 14,2% (14,2%)
TV2
Tények – 15,3% (14,6%)
Ázsia Expressz – 15,7% (korábbi héten a Vigyázat, gyerekkel vagyok: 10%)
Az 50 milliós játszma – 9% (9,2%)
Tények Extra – 5,1%(5,7%)
Múlt heti újdonság volt, hogy elindult a TV2-n az Ázsia Expressz. Erősen kezdett a műsor, hiszen átlagosan 15,7 százalékos közönségarányt produkáltak. A korábbi héten, ugyanebben a sávban a Vigyázat, gyerekkel vagyok erejéből csak 10 százalékos share-re futotta. A főműsoridős eredményének a múlt heti erősödését tulajdonképpen az Ázsia Expressznek köszönheti a TV2.
Egyébként a TV2 esetében a Ninja Warrior hétfői műsorra tűzése és a hétköznapi műsorok átcsúsztatása szombatra továbbra sem tűnik csodafegyvernek. Megerősödött ugyan a hétfő estéjük, viszont a szombat este ugyanúgy a hét leggyengébb estéjének számít náluk, mint korábban. Ilyen 7 százalék körüli esti share-eket egy nem túl erős filmmel is el tudnának érni.
Annak viszont örülhetnek a TV2-nél, hogy a Sztárban sztár nagyon magas nézettséggel búcsúzott. Az évadzáró műsor a 18-49 éveseknél 499 ezer, a teljes lakosságnál 1,42 millió nézőt vonzott. (A korábbi héten ugyanez 490 ezer és 1,3 millió volt). Ezzel a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is a hét legnézettebb produkciójának számított.
A 18-49 éveseknél az X-Faktor volt a hét második legnépszerűbb műsora, ami a 346 ezer nézőt érdekelt, a teljes lakosságból pedig 899 ezret. A teljes lakosságnál az X-Faktornál nézettebb volt a múlt szerdai RTL Híradó, amire 939 ezren voltak kíváncsiak. A kereskedelmi célcsoportra visszatérve: az RTL Klub toplistájának második helyére a Csillagok háborúja 3. futott be 332 ezres nézőszámmal (a teljes lakosságnál 592 ezerrel). A TV2-n a Ninja Warrior 324 ezres nézettséget produkált a 18-49 éveseknél és 769 ezret a teljes lakosságnál.
A Top 10-be a közmédia, azon belül is az M4 Sport egyik műsorának is sikerült beverekednie magát. A Forma-1 Brazil Nagydíj vasárnap esti közvetítése ugyanis a 18-49 éveseknél 209 ezres nézőszámot ért el, a teljes lakosságnál pedig 445 ezres nézettséget produkált az autóverseny.
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 
Heszler Róbert
 
Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés
Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.
Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...

Pizzafesztivállal bővül az idei a Food Truck Show

Minden évben újabb büfékocsikkal és ételekkel bővül a Food Truck Show kínálata, akik az idei első rendezvényen, a Kincsem Parkban debütálnak május 3. és 5. között. Kóstolhatnak a vendégek balkán plejskavica és kézműves hamburger...

Merész színekben érkeznek a legújabb okosmobilok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern...

Ezermilliárd feletti forgalom a SPAR-nál

A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat ért el, amely 15,79%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A vállalat csaknem 10 milliárd forintból öt új üzletet nyitott, négyet pedig modernizált. Emellett...

Ezt érdemes tudni a Facebookot és az Instát érintő változásokról

Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a...

Ha ezekre figyelünk, később merül le a mobilunk

Érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.Szabályozzuk a fényerőt – Akkumulátorunkat – és persze szemünket is – jobban kímélhetjük, ha megfelelően állítjuk be...

Nagy változásokat hozhat az otthonfelújítási támogatás

Megújult feltételekkel tér vissza a megpályázható állami támogatások körébe az otthonfelújítási támogatás, amely várhatóan 2024 júniusától nyújt járásonként eltérő mértékű vissza nem térítendő támogatási összeget, valamint kamatmentes hitellehetőséget az 1990 előtt épült családi házak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...