- Hirdetés -

Erős nézettséggel búcsúzott az Álarcos énekes

|

- Hirdetés -

Az RTL Klub maszkos műsorának évadzáró adása volt az elmúlt hét legnézettebbje a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A TV2-nek a Dancing with the Stars hozta a legtöbb nézőt.

Az elmúlt héten nőtt az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség a 18-49 éveseknél. Az RTL Klub a korábbi héthez viszonyítva 1,4 százalékpontot, a TV2 0,1 százalékpontot erősödött. Az RTL Klub nyerte az estéket hétfőtől péntekig és vasárnap, a szombat a TV2-é volt. Csoportszinten is behúzta a hetet az RTL, miután a csatornáik összességében 28,9 százalékos főműsoridős közönségarányt értek el, a TV2 Csoport pedig 24,4 százalékkal zárta a hetet.

A három nagy nemzetközi tévés portfólió között a megszokott szoros verseny volt. A Sony és a ViacomCBS holtversenyben 5,6-5,6 százalékos share-t produkált, az AMC pedig 5,3 százalékos közönségaránnyal követte őket.

49. hét / 48. hét / 47. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,4% / 15% / 16%
TV2 – 12,1% / 12% / 12,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (49. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,1% (8,2%)
Híradó – 18,4% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16% (14,1%)
Drága örökösök – 17,8% (16,6%)
Konyhafőnök VIP – 15,9% (16,5%)
Barátok közt ismétlés – 7,2% (8,2%)

TV2
A bosszú csapdájában – 10,7% (12,4%)
Tények – 15,1% (16,2%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,6% (13%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 12% (12,6%)
Farm VIP – 14% (13,7%)
Farm, ahol éltünk – 9,7% (10%)

A Barátok közt nézettségén nem sokat lendített, hogy múlt héten bejelentették a sorozat jövő évi megszűnését. A délutáni adás kikapott a TV2 török sorozatától és múlt héten az éjszakai ismétlés sem tudta minden nap nyerni a sávját. Az RTL Klub hétköznap esti főműsoridős programjai viszont hozták a megszokott erős eredményt. A TV2-n a Farm VIP sem teljesített rosszul, még úgy sem, hogy kikaptak a Konyhafőnök VIP-től, viszont a lemaradásuk nem volt túl nagy az RTL egyik legerősebbnek számító műsora mögött.

Szombaton az RTL-es Apatigrist megverte a TV2-n futó Dancing with the Stars. Pedig Apatigris több nézőt vonzott, mint egy héttel korábban: 182 ezer után 202 ezret. Ugyanakkor a Dancing with the Stars is erősödött: 237 ezres nézettségről 266 ezerre.

Vasárnap az Álarcos énekes évadzárója 494 ezer 18-49 éves nézőt vonzott, ami jelentős növekedés a korábbi hét 406 ezres nézőszámához képest. A műsor közönségaránya 25,8 százalékot tett ki. Az utána következő Életünk története nézőszámban csak kicsit javított (170 ezerről 172 ezerre), viszont a közönségarányuk a korábbi heti 9,9 százalék után 13,3 százalékra nőtt, ráadásul a műsorsávjukat is nyerték.

A TV2-s Nicsak, ki vagyok viszont nem szerepelt túl jól. A share-jük mindössze 10,6 százalék volt (egy héttel korábban még 12,2 százalék) és 197 ezer nézőt érdekelt a TV2-s maszkos műsor, ami 20 ezerrel kevesebb, mint a korábbi heti adás eredménye.

Az elmúlt hét legnézettebb műsorának az Álarcos énekes bizonyult a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Utóbbinál ez közel 1,2 milliós nézőszámot jelentett. A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsora a Drága örökösök szerdai epizódja volt, ami 312 ezres nézettséget produkált. A teljes lakosság körében pedig a kedd esti RTL Híradó végzett a második helyen 927 ezres nézettséggel.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Dancing with the Stars volt, előbbieknél 266 ezres, utóbbiaknál 874 ezres nézőszámmal. A TV2 házi toplistájának második helyén a 18-49 éveseknél a Farm VIP keddi adása (242 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a szerda esti Tények (824 ezer néző) végzett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -