- Hirdetés -

Erős hajrát nyomott a Celeb vagyok

|

- Hirdetés -

A Celeb vagyok, ments ki innen évadzáró adása és a Ninja Warrior volt az elmúlt hét két legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél. Egész jó nézőszámot produkált a Korhatáros szerelem.
A múlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 1,2 százalékponttal, a TV2-é 0,4 százalékponttal csökkent. Az RTL Klub 4,8 százalékpontos előnnyel vezet a TV2 előtt. Hétfő este a TV2 szoros küzdelemben (15,8% vs. 15,2%) jobb eredményt ért el a fő konkurensénél. Az RTL Klub számára pedig vasárnap jött ki legjobban a lépés, amikor igen jelentős előnyt (15,7% vs. 7,1%) tudtak felmutatni a TV2-vel szemben. Igaz, a TV2 vasárnapi közönségarányát ismét kannibalizálta a SuperTV2-n futó Sztárban sztár+1 kicsi.
50. hét / 49. hét / 48. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)
RTL Klub – 15,3% / 16,5% / 15,8%
TV2 – 10,5% / 10,9% / 11,0%
Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (50. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 21,3% (19,8%)
Celeb vagyok, ments ki innen – 19,4% (17,9%)
Éjjel-nappal Budapest – 14,9% (14,4%)
Barátok közt – 13,1% (13,8%)
TV2
Tények – 14,5% (14,5%)
Ázsia Expressz – 13,2% (14,2%)
Appra magyar – 8,8 (8,9%)
Tények Extra – 4,3% (5%)
Ahogy a fenti adatokból is látszik, nem történtek nagy elmozdulások a napi főműsoridős produkcióknál. Az RTL Híradó továbbra is vígan nyeri a sávját, ráadásul a múlt héten még rá is tudtak erősíteni. A Celeb vagyok, ments ki innen 20 százalék közeli heti átlaggal búcsúzott. A TV2-n az Ázsia Expressz múlt héten egy kicsit gyengült, de még így is közel három százalékponttal megugrotta a TV2 főműsoridős átlagát. Folytatódott viszont a Barátok közt és az Appra magyar gyenge szereplése is.
A 18-49 évesek körében az elmúlt hét legnézettebb műsora címmel a Celeb vagyok utolsó adása büszkélkedhet, ami 336 ezer nézőt vonzott (a teljes lakosságból 872 ezret). Második a TV2-féle Ninja Warrior lett 282 ezer (a teljes lakosságnál 646 ezer) nézővel, harmadik helyre pedig a vasárnapi RTL Híradó futott be 252 ezres nézőszámmal.
A teljes lakosságnál a műsoros toplistát az RTL Híradó vezeti, de nem a vasárnapi, hanem a csütörtöki adásával, amire 995 ezren voltak kíváncsiak. Második lett a hétfői Tények 891 ezer, harmadik a Celeb vagyok 872 ezer nézővel.
Ismét beverekedte magát a top 10-be a SuperTV2-n műsorra tűzött Sztárban sztár+1 kicsi, ami a kereskedelmi célcsoportnál 178 ezer, a teljes lakosságnál 543 ezer nézőt vonzott. Ez előbbinél 20 ezres, utóbbinál 60 ezres csökkenést jelent a korábbi héthez képest, de még így is igen jó eredménynek számít.
Érdemes még megemlíteni a TV2 új heti sorozatát, a Korhatáros szerelmet is. Szombaton a 18-49 évesek közül 228 ezer, a teljes lakosságnál 488 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A kereskedelmi célcsoportnál ez 14,9 százalékos közönségarányt jelentett, ami különösen jó eredmény annak fényében, hogy az Appra magyar (7,6%) képében finoman szólva sem volt erős felvezetőműsora. A Korhatáros szerelem ezzel a TV2 18-49-es házi toplistájának második helyén végzett.
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 
Heszler Róbert
Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés
Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.
Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...
- Hirdetés -