- Hirdetés -

Ennyit költünk játékokra a nyáron

|

- Hirdetés -

Átlagosan 2-6000 forintot költenek a magyar szülők strandjátékra az idei nyáron, legtöbben a vízipisztolyokat, a kerti medencéket és a homokozó készleteket keresik – derült ki a REGIO JÁTÉK kutatásából. Nyaralni a kisgyermekes családok kicsivel több, mint fele megy, és többségében ők is belföldi úti célt választanak. Főként anyagi és a vírus miatti megfontolásból idén tízből csak két gyermek megy táborba.

A nyári szezonban jellemzően 2-6000 forintot költenek a magyar szülők strandjátékokra egy vásárlás során – derült ki a REGIO JÁTÉK friss felméréséből. A játékkereskedő saját értékesítési adatai alapján 7900 forint online, ill. 4100 forint hagyományos áruházi átlagos kosárértékkel számol az idei nyáron, a rendkívüli helyzetre tekintettel saját forgalmában nem vár számottevő növekedést. Gyaraki Dávid marketingvezető elmondta, hogy „idén is a teljes éves forgalmunk nagyjából 16 százalékát fogja adni a nyári időszak, ami a tavalyi nettó 13,2 milliárd forintos árbevételünkkel számolva 2,1 milliárd forintot jelent”.

A nyári játékpiacot a vízipisztolyok, a kerti medencék, a homokozó készletek, a strandlabdák és az úszógumik mozgatják leginkább. „Továbbá a gyerekek és felnőttek körében egyaránt hatalmas népszerűségnek örvendenek a különböző formájú – például hattyú, fánk, unikornis – strandmatracok és úszógumik, illetve a másfél-két méter átmérőjű páva, kagyló, angyalszárny alakú matracszigetek” – tette hozzá Gyaraki Dávid. A kutatás alapján a strandolás mellett a kicsik a játszóterezést, a kirándulást és az állatkerti látogatásokat élvezik legjobban, rossz idő esetén pedig a LEGO-zás, rajzolás és tévézés nyújtja számukra a legvidámabb kikapcsolódást.

Belföldi nyaralást terveznek a kisgyermekesek

A REGIO JÁTÉK felmérése alapján a magyar kisgyermekes családok mindössze 5%-a tervez külföldi nyaralást, belföldön viszont a megkérdezettek 47,5%-a indul útnak nyáron: legtöbben a Balaton felé veszik az irányt, kedvelt úti cél továbbá Zalakaros, Hajdúszoboszló, Nyíregyháza és Gyula is. A kikapcsolódás alapkellékei természetesen a strandjátékok, de nem maradnak otthon az alvós plüssök, a homokozó készletek és az egész családot összehozó társas- és kártyajátékok sem.

Minden ötödik gyermek megy táborba idén

A nyári gyermekfelügyeletben nagy segítség a szülőknek a táborozás lehetősége. Míg tavaly tízből négy 14 éven aluli gyermek volt táborban, addig idén tízből ketten élvezhetik csupán ezt az üdülési formát. A szülők 45%-a máshogy is meg tudja oldani, hogy ne legyen egyedül gyermeke, 30%-a anyagi okok miatt, 25%-a pedig a vírusveszély miatt nem küldi táborozni a gyermekét. „Ahol van lehetőség, ott a legnépszerűbb a 4-5 napos napközis-, sport- és alkotótábor, ezekre a válaszadók kétharmada 20-40 ezer forintot szán, amit tízből négyen további napi 1-3 ezer forint zsebpénzzel egészítenek ki” – ismertette az eredményeket a marketingvezető.

TOP10 játék a nyári szezonban a REGIO JÁTÉK értékesítési adatai szerint:

1. Felfújható strandjátékok

2. Labdák

2. Strandjáték, medence

4. Sportszer, labda

5. Lábbal hajtós játékok

6. Szabadtéri játék

7. LEGO

8. Társasjáték, kártya

9. Baba, babakocsi

10. Bébijáték, kellék

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...

Pizzafesztivállal bővül az idei a Food Truck Show

Minden évben újabb büfékocsikkal és ételekkel bővül a Food Truck Show kínálata, akik az idei első rendezvényen, a Kincsem Parkban debütálnak május 3. és 5. között. Kóstolhatnak a vendégek balkán plejskavica és kézműves hamburger...

Merész színekben érkeznek a legújabb okosmobilok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern...

Ezermilliárd feletti forgalom a SPAR-nál

A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat ért el, amely 15,79%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A vállalat csaknem 10 milliárd forintból öt új üzletet nyitott, négyet pedig modernizált. Emellett...

Ezt érdemes tudni a Facebookot és az Instát érintő változásokról

Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a...

Ha ezekre figyelünk, később merül le a mobilunk

Érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.Szabályozzuk a fényerőt – Akkumulátorunkat – és persze szemünket is – jobban kímélhetjük, ha megfelelően állítjuk be...

Nagy változásokat hozhat az otthonfelújítási támogatás

Megújult feltételekkel tér vissza a megpályázható állami támogatások körébe az otthonfelújítási támogatás, amely várhatóan 2024 júniusától nyújt járásonként eltérő mértékű vissza nem térítendő támogatási összeget, valamint kamatmentes hitellehetőséget az 1990 előtt épült családi házak...

Európában terjeszkedik a magyar napelemes cég

Az egyik legnagyobb piaci szereplő, a HMKE napelemes rendszerekre specializálódott Optimum Solar Home System bejelentette, hogy a magyarországi napelemes iparágban elért sikereire alapozva, immár komplex energetikai megoldásokat kínálva Solar City Group néven több szomszédos...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...

Pizzafesztivállal bővül az idei a Food Truck Show

Minden évben újabb büfékocsikkal és ételekkel bővül a Food Truck Show kínálata, akik az idei első rendezvényen, a Kincsem Parkban debütálnak május 3. és 5. között. Kóstolhatnak a vendégek balkán plejskavica és kézműves hamburger...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...