Énmárkázni segít egy új könyv

László Móni, personal branding tanácsadó rendszerező kézikönyve segít a personal branding iránt érdeklődőknek.

Tűnjön ki, legyen emlékezetes, kérjen helyet mások gondolataiban! Ha a cél megfogalmazódott, a hozzá vezető utat az énmárkaépítés hazai úttörője ismerteti blogos felülete után immár papír alapon, rendszerbe foglalva.

Az új personal branding könyv címe a kívételesség érzetével kecsegtet: Lehetsz kivételes. A kötet számos példával, esettanulmánnyal, interjúval, erős vizualitással, a tanulást segítő illusztrációval támogatja az alapok elsajátítását és rögzülését, biztos sikert nyújtva a mindennapokban azoknak, akik alávetik magukat az önképzésnek.

Tudta-e, hogy önmaga prezentálása önismeret, a közönség, a versenytársak megismerése nélkül lehetetlen? Csak ezek alapos feltérképezése után lehet énmárkát építeni. Kell hozzá egy jó business ötlet, valós teljesítmény illetve egy szerethető/eladható sztori. A szakmai ismertség és elismertség megszerzését segíthetik az olyan apró finomságok, mint például a figyelemfelkeltő honlap, a kliséktől mentes közösségi médiafelület, az izgalmas közösségi profil, a korszerű network technikák, a megjelenés és a nyelvhasználat, illetve a vállalható online reputáció. És, hogy még mi?

Kiderül a könyvből, ami mellőzi az unalomig ismert és evidens példák sulykolását. Nem Steve Jobsot, Madonnát vagy Lady Gaga-t akar az olvasóból faragni. A fő üzenete az, hogy ha megvan a cél, foglalja be a saját területét a világban és találja meg a hozzá vezető utat a könyv szempontrendszere alapján. Tehát, a kötet nem más mint egy kézbe adott lehetőség arra, hogy átgondolja, ki is ön és ezt hogyan akarja megmutatni.

Ha elolvassa a tanácsokat, és csak egy százalékot javít egy-egy területen – például több figyelmet fordít a kapcsolatai építésére, átgondolja az online kommunikációját vagy éppen a bemutatkozását –, biztos lehet abban, hogy énmárkája egyre erősebbé válik, ezáltal mindig egy kicsivel közelebb kerül szakmai és üzleti céljai megvalósításához.

A szerzőről
László Móni 10 éve dolgozik tanácsadóként. Blogja (http://personalbranding.blog.hu) a 2010-es indulás óta a műfaj megkerülhetetlen szakirodalma hazánkban, amelynek fontosságát a szerző munkássága révén egyre többen ismerik föl.

A kötet grafikai arculatát Grafl János tervezte.

A könyvbe az alábbi linken lapozhat bele:
http://personalbranding.blog.hu/2015/09/20/lehetsz_kiveteles

A kötet a Kossuth Kiadó gondozásában, a blog.hu és KIOSK-Budapest támogatásával jelent meg.

  • Megosztom