Előzött a Huawei

 

A Huawei idén másodszorra került fel a BrandZ Top 100 Global Brands nevű, a világ legértékesebb márkáit rangsoroló listájára. A vállalat egy év alatt 22 százalékkal növelte márkaértékét, ezzel 20 helyet lépett előre a listán. Emellett bekerült a rangsor 20 legnagyobb éves márkaérték-növekedést elérő vállalata közé, ahol a 14. helyet tudhatja magáénak.

 

A Millward Brown piackutató cég által a világ egyik legnagyobb kommunikációs szolgáltató csoportja, a WPP megrendelésére készített BrandZ lista az egyik legmeghatározóbb kiértékelés és az egyetlen olyan márkarangsor, amely a márkák pénzügyi mutatóin kívül az összeállításnál a fogyasztók véleményét is figyelembe veszi.

 

A 2016-os BrandZ Top 100 Global Brands lista szerint a Huawei márkaértéke 18,652 milliárd amerikai dollárra tehető, ezzel a vállalat egyszerre 20 helyet lépett előre a rangsorban, megszerezve az 50. helyezést. Ehhez a sikerhez a Huawei tavalyi pénzügyi eredményei is hozzájárultak: 2015 a vállalat árbevétele meghaladta a 20 milliárd dollárt, amely közel 70 százalékos növekedést jelent a 2014-es értékhez képest. Tavaly a Huawei összesen 108 millió okostelefont szállított – 44 százalékkal többet, mint a megelőző évben.

  • Megosztom