Elit ligában a magyar startup

A hazai Arany Penge, valamint a régió meghatározó versenye, a Golden Hammer után most a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján a Clio Awards-on hozta el a Souldrops a csomagolás-design kategória ezüst díját. A környezettudatos mosószer és öblítő márka olyan brandeket utasított maga mögé, mint a Guinness, az IBM, a SAP vagy épp a Google. A szeptemberi, New York-i díjátadó gálán a Republic Group szakemberei képviselték a márkát.

 

Az 1959-ben alapított CLIO Awards ma már a világ egyik legnagyobb e legmeghatározóbb reklámversenye. A CLIO-t kitüntetett figyelem övezi: jelentőségét egyszerre adják a világ minden tájáról nevező márkák és ügynökségek, valamint a meghatározó reklámpiaci cégek – Saatchi & Saatchi, McCannWorldgroup, Microsoft, Getty Images, Unilever – csúcsvezetőiből álló szakmai zsűri. A zsűri minden évben többszáz nevezésből, összetett szempontok alapján választja ki az egyes kategóriák díjazottjait. Idén az impozáns díjátadót szeptember 27-én, a New York-i Lincoln Centerben tartották, ahol ezüst Clio-díjjal, a csomagolás kategória ezüstjével tüntették ki a magyar startup termékét a Souldrops-ot. A díjátadón a márkát Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója és Magó Zsolt, a projekt art directora képviselte, akik azért is különösen büszkék a kitüntetésre, mert magyar márkát, a díj eddigi történetében, még soha nem jutalmaztak a CLIO Awards-on.

 

A zsűrinek idén is nehéz dolga volt, 15 fő kategória nevezői közül kellett összeállítania a shortlisteket, végül pedig kijelölni a bronz, az ezüst és az arany díjazottakat.

 

A kreatív szcéna egyik legmeghatározóbb eseményének számító Clio Awards fontosságát az is mutatja, hogy a 2017-es díjátadón a reklámszakma legjelentősebb képviselői mellett – mint például Bob Isherwood (a Saatchi&Saatchi korábbi kreatívigazgatója), Bob Greenberg (az R/GA alapítója) vagy Linda Kaplan Thaler (a Publicis Kaplan Thaler ügyvezető igazgatója) –, megjelent Michelle Lee (az Allure magazin vezető szerkesztője), Grace Coddington (a Vogue US korábbi kreatívigazgatója), Nathan Morris (a Boyz II Men Grammy-díjjal kitüntett énekese,) és Sarah Jessica Parker (színésznő, producer) is.

 

A Souldrops 100%-ban magyar startup vállalkozás. A fiatal tulajdonosok és vegyészek hosszú kutatás és fejlesztés eredményeként idén tavasszal kezdték el gyártani az új termékcsaládot, amely hazai gyártóként jelenleg egyedül képviseli a magyarországi mosó- és tisztítószerpiacot. A márka következő komoly stratégiai lépése a nemzetközi piacon való megjelenés, melyet a rangosabbnál rangosabb díjak nagy mértékben elősegítenek. A Souldrops képviselői és a Republic Group azon dolgozik, hogy a jelenlegi siker hosszú távon is célba érjen.

 

  • Megosztom