Életre keltek a hirdetések a kiadványban

Különleges hirdetéssel jelentek meg a Pannon Lapok Társasága kiadványai szerdán.

A PLT újságjai (Dunaújvárosi Hírlap, Fejér Megyei hírlap, Napló, Vas Népe, Zalai Hírlap) és hírportáljai (duol.hu, feol.hu, veol.hu, vaol.hu, zaol.hu) interaktív hirdetést közöltek, amely innovatív lehetőség a jövőben folyamatosan a hirdetők rendelkezésére áll a hatékony és komplex tájékoztatás érdekében.

Ilyet még kevesen láthattak a magyar sajtóban: a LARA interaktív alkalmazás és egy okos eszköz (okos telefon, tablet) segítségével 3D-ben életre kelthetőek a hirdetők ajánlatai. Minden eddiginél színesebb, teljesebb kép, bővebb információ kapható a meghirdetett termékről, szolgáltatásról, ami hozzájárul a potenciális vásárló döntéséhez, mielőtt megvásárolja az ajánlatot. A statikus hirdetésből kiterjesztett valóság lesz, használata pedig rendkívül egyszerű.

 

A Pannon Lapok Társasága ezzel a lépéssel is a nyomtatott sajtó, az online és digitális platform összekapcsolását valósítja meg, amely lépés is hozzájárul az általa kidolgozott, új médiamodell megvalósításához. A lapcsoport meggyőződése, hogy a jelenleg is stabilan nyereséges print, online és digitális újságkészítés szinergiái hatékonyan kihasználhatók, és egymásra hatva megalapozzák a sikeres lapkiadás jövőjét.

 

  • Megosztom