Élen a MediaCom

A Recma kutatócég szerint 2018-ban globálisan a MediaCom 2,76 milliárd dollár értékben szerzett új megbízásokat.

A RECMA New Biz Balance elnevezésű összesítése szerint a MediaCom tavaly globálisan 2,76 milliárd dollár értékben szerzett új megbízásokat, megelőzve ezzel minden versenytársát. A kutatócég a listát több mint 1000, legalább 10 millió dollár értékű tender vizsgálata nyomán állította össze.

2018-ban a MediaCom számos megbízást nyert, többek között a Mars, az adidas, a Bose és a Hilton tenderén győzedelmeskedett. Emellett megőrizte a Shell globális és a Sky brit megbízását is.

A 2018-as eredmény két évnyi masszív növekedés eredménye. 2017-ben a MediaCom a RECMA adatai szerint több mint 2,6 milliárd dollárral növelte az általa kezelt megbízások értékét. Abban az évben olyan ügyfeleket nyert el, mint a PSA Peugeot Citroën, a Walgreen Boots Alliance, a Richemont és a Falabella.

„Az elmúlt két év során a MediaCom new business csapatai és a teljes hálózat csodálatosan teljesítettek. Mind a meglévő, mind az új ügyfeleink számára meghatározó insightokat és innovatív megoldásokat kínáltunk Systems Thinking eszközrendszerünk révén. Ez volt a sikerünk alapja… és persze a kemény munka” – mondta el Toby Jenner, a MediaCom globális COO-ja.

  • Megosztom