Egyre értékesebb a biztosító

2013-ban ismét az AXA-t választotta a világ legértékesebb biztosítási márkájának az Interbrand, amelynek a legértékesebb globális márkákat rangsoroló 100-as listáján (Best Global Brands) – közel 7,1 milliárd amerikai dolláros becsült márkaértékével – az 59. helyet szerezte meg idén az AXA. A világ egyik legnagyobb biztosítási csoportjaként számon tartott AXA, 2009 óta folyamatosan őrzi első helyét a biztosítási márkák között, és a kutatók szerint márkájának értékét tavaly óta 5 százalékkal növelte.

 

Az AXA ezzel a helyezéssel olyan globális márkákat előzött meg a rangsorban, mint például a Ferrari, a Porsche, a Shell, a luxusékszereket gyártó Cartier és a Tiffany & Co., a divatóriás Prada, vagy a Starbucks.

 

„A világ legértékesebb biztosítási márkájának lenni immár az ötödik egymást követő évben, 160 ezer munkatársunk és értékesítő kollégánk munkájának elismerése mellett, 102 millió ügyfelünk elkötelezettségének is egyértelmű bizonyítéka. A kiemelkedő eredmény egyik legfőbb összetevője az, hogy az AXA képes hatékonyan megkülönböztetni magát versenytársaitól egy olyan szolgáltatóként, amely a helyi igényekből kiindulva, mindenütt ügyfelei pénzügyi biztonságának megteremtéséért dolgozik a világ 57 országában” – hangsúlyozza Bunghardt Csaba, az AXA Biztosító Zrt. vezérigazgató helyettese.

 

Míg 2009-ben az AXA márkájának értékét 6,5 milliárd dollár körüli szintre becsülte az Interbrand, addig 2013-ban ez az érték már eléri a 7,1 milliárd dollárt.

 

  • Megosztom