Egykapus reklámfelület értékesítési rendszer a Mammutban

Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a JCDecaux Hungary Zrt. a Golden Hands Service Kft.-vel és a Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központtal, így mostantól a hirdetni szándékozók „egykapus” rendszerben érhetik el a főváros egyik legnépszerűbb bevásárlóközpontjában található összes reklámfelület.

A Mammut naponta egy kisváros lakosságának megfelelő méretű, 45-50 ezer fős vásárlóközönséget szolgál ki, a látogatók száma pedig meghaladja az évi 16 millió főt. Nagyon magas a gyakori, rendszeresen – legalább heti egyszer – visszatérő vásárlók száma (42 százalék), de a budaiak 58 százaléka nagy valószínűséggel legalább havonta egyszer megfordul a Mammutban.

Októbertől pedig a kereskedelmi felületekhez való hozzájutás is egyszerűbbé vált. Az eddig több médiatulajdonoshoz tartozó standard és non-standard felületeket a JCDecaux és a Golden Hands Service Kft. együttműködésének köszönhetően már egyetlen helyen meg lehet rendelni.

A Mammut két épületébe pedig a meglévő berendezések mellé 7 darab modern designnal gyártott korszerű, digitális out-of-home eszköz kerül, amelyek alkalmasak dinamikus tartalmak megjelenítésére, így az ambient felületekkel együtt komoly elérésre tehetnek szert a nagyforgalmú budai bevásárlóközpontban – írják közleményükben az együttműködési megállapodást kötött cégek.

  • Megosztom