- Hirdetés -

Egyedülálló szakmai díjat hirdet a Magyar Marketing Szövetség

|

- Hirdetés -

A marketing legfontosabb feladata a gazdaság motorizálása, amely fenntartható és innovatív megoldásokat követel, mindebben kiemelt szerep hárul a jövő marketingeseire. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) ezért életre hívta a Marketing Talent Award-ot, amelynek társalapítói a HEINEKEN Hungária Zrt. és a Magyar Telekom Nyrt., kiemelt támogatója pedig a Provident Pénzügyi Zrt.

Az egyedülálló díj célja egyrészt, hogy a fiatal tehetségek és a márkák közötti párbeszéd kialakulásával egy szemléletformáló folyamat induljon útjára, másrészt, hogy minden évben egy társadalmilag is kiemelten fontos témában találják meg a legjobbakat. Idén fenntarthatósági vállalati briefek mentén született pályamunkákat vár a zsűri, július 30-ig. A legjobban szereplők között két fődíj és egy különdíj talál gazdára.

„Hisszük, hogy a marketing időszerűbb, mint valaha: a szakma legfontosabb feladata a gazdaság motorizálása, amely fenntartható és innovatív megoldásokat követel” – mondja Hinora Ferenc, a szövetség elnöke. Mindebben nagy szerep hárul a jövő marketingeseire – éppen ezért életre hívtunk egy egyedülálló szakmai díjat Marketing Talent Award néven, amelynek társalapítói a HEINEKEN Hungária Zrt. és a Magyar Telekom Nyrt., kiemelt támogatója pedig a Provident Pénzügyi Zrt, akiknek képviselői a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagjai is – teszi hozzá az MMSZ elnöke.

„A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek, a multinacionális vállalatok, valamint az ezen szervezeteknél dolgozók kiváltsága, akiknek nagyobb szakmai háttér, tapasztalat és marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Talent Award küldetése éppen az, hogy megtalálja a jövő marketereit, teret adjon számukra, és a legjobbak szakmai továbbfejlődését támogassa. Célja, hogy a szakma csatlakozni tudjon a jövő tehetségeihez, valamint a fiatalok és a márkák közötti párbeszéd kialakulásával egy szemléletformáló tevékenység induljon el. Nagyon büszkék és boldogok vagyunk, hogy kezdeményezői és első megvalósítói lehetünk a Talent Awardnak, hiszen folyamatosan keressük az új ötleteket, megoldásokat, és hiszünk abban, hogy a digitalizációval demokratizálódnak a lehetőségek és a tudás. Célunk, hogy a digitális lehetőségekkel egy jobb minőséget teremtsünk – ehhez keresünk olyan tehetségeket, akiknek van gondolatuk, elképzelésük és ambíciójuk a világunkban jelen lévő kihívások megoldásairól” – emeli ki Kovács András Péter, Szegmens Kommunikációs Vezető / TELEKOM, Elnökségi Tag / MMSZ.

A díj célja továbbá az is, hogy minden évben egy társadalmilag is kiemelten fontos témában találja meg a legjobb kampányterveket, kreatív koncepciókat, valamint a megvalósításra alkalmas márkaaktivitásokat; idén fenntarthatósági vállalati briefek mentén született pályamunkákat vár a zsűri. „Vezetőként hiszek abban, hogy a tehetség-utánpótlás biztosítja a hazai ügyféloldali marketingszakma fenntartását – és minthogy a HEINEKEN Hungária számára is kiemelten fontos a fenntartható működés, az innovációk, valamint a kollégák fejlesztése, ezen egymást erősítő szinergiák mentén választottunk témát a Marketing Talent Award programhoz is, amelyre nagyon büszkék vagyunk” – mondja Balogh Barbara, Marketing és Kereskedelmi Marketing Igazgató / HEINEKEN, Elnökségi Tag / MMSZ.

A Marketing Talent Award a zsűrizési módszer tekintetében is különbözik a többi szakmai díjtól. A pályázatok benyújtását követően a pályázók egy kiválasztási folyamatban is részt vesznek, ahol Assessment Center keretében, egyéni és csoportos feladatok, illetve személyiség / kompetencia tesztek kitöltése során bizonyítják talpraesettségüket, mutatják meg készségeiket, képességeiket. A pályázatokat július 30-ig várják, majd a Marketing Talent Award pályázási és kiválasztási folyamata során legjobban szereplők között két fődíj és egy különdíj talál gazdára a HEINEKEN, a Magyar Telekom, valamint a Provident jóvoltából. A díjakat a Marketing Summit-on, szeptember 16-án adják majd át. „A Marketing Talent Awardon mindenki nyertes, a végeredménytől függetlenül. Kiváló alkalom mindkét fél számára a kapcsolatépítésre. A pályázók kockázatmentesen mérhetik fel, mennyire képesek a megszerzett elméleti tudást a gyakorlatba átültetni. A pályázatot kiíró márkák számos értékes, a pályázók életkorából adódóan újszerű gondolathoz, ötlethez juthatnak a társadalom egészének fontos témában, amely az idei évben a fenntarthatóság” – véli Fülöp Gábor, Marketing Igazgató / PROVIDENT, Elnökségi Tag / MMSZ.

„Nem vagyunk egyedül azzal a nézetünkkel, amely szerint a marketing szerepe az, hogy motorizálja a gazdaságot, szolgálja a fenntartható üzleti növekedést – hangsúlyozza Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy Szövetségünk adhat teret a jövő marketingeseit kereső díjnak, hogy a fiatal generáció számára lehetőséget nyújtson a szakmai megmérettetésre. Hisszük, hogy a Marketing Talent Awardon keresztül minél több fiatal marketinges szakmai fejlődését támogathatjuk, és egy valóban szemléletformáló tevékenység indulhat így útjára” – emeli ki az MMSZ vezető tisztségviselője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...

Pizzafesztivállal bővül az idei a Food Truck Show

Minden évben újabb büfékocsikkal és ételekkel bővül a Food Truck Show kínálata, akik az idei első rendezvényen, a Kincsem Parkban debütálnak május 3. és 5. között. Kóstolhatnak a vendégek balkán plejskavica és kézműves hamburger...

Merész színekben érkeznek a legújabb okosmobilok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern...

Ezermilliárd feletti forgalom a SPAR-nál

A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat ért el, amely 15,79%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A vállalat csaknem 10 milliárd forintból öt új üzletet nyitott, négyet pedig modernizált. Emellett...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...