Egészséges kampány a dm-től

A dm idén is pályázatot hirdet magyarországi általános iskoláknak, hogy így hívja fel a figyelmet a fogápolás fontosságára: 2016-ban a kampányhoz dal is készült, a pályázat is ehhez kapcsolódik, a dm arra kéri az elsős és másodikos osztályokat, hogy egy kis videóban dolgozzák fel a program dalát. Az első 10.000 pályázó fogápolási kezdőcsomagot kap ajándékba, 10 fődíjas osztály pedig egy egészségnapon vehet részt a Minipolisz gyerekvárosban. A kampány együttműködő szakmai partnere az Unilever Magyarország Kft.

 

Ki vigyáz a gyerekek fogaira? Sem szuperhősök, sem kommandós alakulatok, sem szép tündérlányok nem őrzik a fogak épségét, a gyerekeknek és szüleiknek kell odafigyelniük, hogy az első tejfogak sokáig épek és egészségesek maradjanak. Ebben segít a dm Mosolygó fogacskák programja, amely játékos formában hívja fel a családok és a pedagógusok figyelmét a fogápolás fontosságára. Idén újdonsággal is készül a dm: megszületett a program dala az Iszkiri együttes előadásában, a játékos rigmusokból kiderül, mi minden történhet a fogakkal, ha nem vigyáznak rájuk a gyerekek.

 

A dalhoz videóklip is készült, mely augusztusban és szeptemberben a Minimax csatornán lesz látható.

 

A dm 2016-ban pályázatot ír ki általános iskolák első és másodikos osztályainak, a pályázat a program dalához kapcsolódik: a diákokat arra kéri a dm, dolgozzák fel a szerzeményt egy kis videó formájában, amelyet egy mobiltelefonnal is elkészíthetnek.

 

Az első 10 000 pályázó diák fogápolási kezdőcsomagot kap ajándékba, a legkreatívabb 10 pályázó osztály pedig egészségnapot nyer a Minipolisz gyerekvárosba.

 

A legjobbakról az idei évben közönségszavazás dönt, szavazni a pályázat weboldalán lehet, ahol a pályázat részletei is elérhetők.

 

A pályázat időszaka: 2016.09.15-2016. 10.12.

 

Az edukációs programot a dm törzsvásárlói pontadományozással támogathatják augusztus 11. és szeptember 39. között, cserébe a dm egy foglalkoztató füzetet ad ajándékba, amellyel a gyerekek játékos formában sajátíthatják el a helyes fogápolás alapjait.

 

A programmal a családok a Minipolisz gyerekvárosban és a Minimax gyerekhajón is találkozhatnak.

 

„A Mosolygó fogacskák program kedvelt az iskolák körében, tavaly több mint 8000 diákhoz jutottak el a dm ajándékai. Büszkék vagyunk rá, hogy a program elnyerte a CSR Hungary 2015 díjat, és a 3 Jócselekedet pályázat Legnagyvonalúbb jócselekedet különdíját is – nyilatkozta Kanyó Roland a dm marketig és PR menedzsere.

 

A dm szakmai partnere a programban a Signal termékeket forgalmazó Unilever Magyarország Kft.

  • Megosztom