Divatékszer márkának dolgozik az Ogilvy PR

Az Ogilvy Public Relations-t választotta kommunikációs partneréül a prémium divatékszer szegmens egyik első multibrand szereplője, a Cadenzza. A Swarovski Group-hoz tartozó leányvállalat hazánkban is megnyitotta első üzletét április 1-jén Budapesten, a Fashion Streeten. A kommunikáció első fázisa a márka bevezetését és népszerűsítését célozza meg sajtókommunikáción és influencer kampányon keresztül.

 

A WPP hálózathoz tartozó, hazai irodáját március 24-én megnyitó Ogilvy Public Relations nyerte meg a Swarovski Group-hoz tartozó Cadenzza luxus divatékszer üzlet kommunikációs tenderét. Az ügynökség feladata a márka bevezetése és népszerűsítése, valamint hatékony kommunikációs megoldásokkal az új üzlet forgalmának növelése.

 

A multibrand divatékszer brand koncepciójának fő célja, hogy a nők olyan divatos, luxus ékszereket viseljenek, melyekkel kifejezhetik saját egyéniségüket és teljessé tehetik megjelenésüket. A világ számos pontján megtalálható exkluzív üzletek világhírű designerek és a divatvilág feltörekvő tehetségeinek legújabb, kézzel készített ékszerkollekcióját kínálják. A Swarovski Group részeként a Cadenzza márka több mint 120 éves tapasztalatra számíthat az ékszeriparban.

 

A világ több mint 35 országában sikeresen működő világhírű Ogilvy Public Relations ügynökség március 24-én Budapesten nyitotta meg irodáját a WPP-hez tartozó Geometry Global cégcsoport részeként. Az ügynökség a Cadenzza kommunikációs kampányaiban mind a nemzetközi, mind a hazai tapasztalatokat felhasználva olyan integrált megvalósításban gondolkozik, mely egyaránt alkalmazza a klasszikus sajtókapcsolatok és az influencer kampányok elemeit is.

  • Megosztom