- Hirdetés -

Díjazzák a legjobb vállalati járványhelyzeti megoldásokat

|

- Hirdetés -

Július 30-án éjfélig pályázhatnak a magyarországi nagyvállalatok, kkv-k és startupok az Effekteam Egyesület által meghirdetett Effekt 2030 – A közösségi befektetések díjra. Az egyesület, tekintettel a járványhelyzet idején született nagyszámú vállalati intézkedésre, a korábbi négy kategóriát a COVID-19 megoldások a közösségért kategóriával bővítette, amelynek négy alkategóriájában fogja díjazni a cégeket.

Az Effekteam Egyesület 2020-ban is meghirdeti az Effekt 2030 − A közösségi befektetések díjat. A díjjal az egyesület a vállalatok példamutató, innovatív és hatékony környezeti és társadalmi befektetési programjait ismeri el. Ezen programok lehető legszélesebb körben történő publikálásával igyekszik hozzájárulni a nagyvállalati, kkv és startup szektor társadalmi szerepvállalásának, fenntarthatósági kezdeményezéseinek erősítéséhez, a vállalati döntéshozók ilyen irányú szakmai munkájának inspirálásához, személyes szerepvállalásának növeléséhez.

Az elmúlt hónapokban kialakult járványhelyzet során a vállalatok dolgozóik, vevőik/ügyfeleik, beszállítóik biztonsága, a helyi közösségek és általában véve a társadalom jobbléte, valamint az üzletmenet folytonosságának fenntartása érdekében rengeteg erőfeszítést tettek, rendkívül sokrétű és kreatív megoldást alkalmaztak. Ezért az Effekteam Egyesület úgy döntött, hogy az idei évben az általános kategóriákon túl speciális kategóriákban díjazza a vállalatok koronavírus járvány hatásainak csökkentésére tett intézkedéseit.

Általános kategóriák:

Esélyteremtő üzlet

Jövő gazdasága

Zöld egyensúly

Mindenki társadalma

Speciális kategóriák, azaz a COVID-19 megoldások a közösségért kategóriái:

Legpéldamutatóbb munkáltató

Legfelelősebb partner

Legkiemelkedőbb támogató

Legértékesebb termék/szolgáltatás.

Az Effekt 2030 Díj általános kategóriáit az egyesület az ENSZ SDG-k (Sustainable Development Goals) alapján alakította ki, de a COVID-19 megoldások a közösségért díj pályázatai esetében nem követelmény az SDG-khez való kapcsolódás. S bár természetesen lehetnek olyan intézkedések, amelyek kapcsolatba hozhatók az egyes SDG-kkel, az értékelés folyamán a zsűri ezt nem tekinti előnynek vagy elvárásnak.

Minden kategóriában a shortlistre került pályázatokra a Közönségdíj keretében a széles publikum is leadhatja majd a szavazatát szeptemberben.

A pályázaton bármely Magyarországon működő vállalat, kis- és középvállalkozás, illetve startup cég indulhat, egy cég több pályázatot is benyújthat.

A pályázatokat elbíráló zsűri tagjai:

Matolay Réka, PhD, egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem

Nagy Bálint, lapigazgató, Pénzcentrum.hu, Agrárszektor, HelloVidék

Pogány Éda Glória, üzleti fenntarthatósági vezető, Syngenta, Kelet-Európa

Schubauer Krisztina, elnökségi tag, Effekteam

Szabó Gyula, kuratóriumi elnök, Ökoszolgálat Magyarország

A pályázatara jelentkezni 2020. július 30-án éjfélig lehet. A jelentkezés részletei az Effekteam honlapján olvashatók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rengeteg élelmiszert adományoztak az ALDI vásárlói

Az ALDI Magyarország kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra és a rászorulók támogatására. Ennek részeként folyamatosan támogatja a karitatív szervezetek társadalmilag kiemelten fontos munkáját. Az áruházlánc 2016 óta működik együtt a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel....

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...