Díjazták az e-Otthont

Harmadik helyezést ért el a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen az Allianznak épített interaktív e-Otthonnal a Grey/G2. Az innovatív megoldással az Allianz Online Otthonbiztosítását népszerűsítették tavaly ősszel.

 

Díjazta a zsűri az Allianz interaktív e-Otthonát, amelyet a Grey/G2 álmodott meg és épített fel tavaly októberben, Budapest belvárosában, az Erzsébet téren. A látogatók a helyszínen kapott táblagép segítségével körülnézhettek a házban, s amint a tabletet a berendezésre irányították, azok nagy része AR markerként működve életre kelt. A képernyőn megjelenő élethű animációk bemutatták az otthonunkban ránk leselkedő lehetséges veszélyeket, azt, hogy milyen káresemények történhetnek, ha például az ablakon berepül egy focilabda, vagy éppen ha a tűzhelyen felejtünk egy edényt.

 

A Kreatív szaklap évente meghirdetett reklámversenyére az elmúlt év legjobb alkotásaival nevezhetnek ügynökségek és megbízók. Az idei versenyen összesen 18 díjat adtak át, az Allianz e-Otthon az Egyéb kategória bronzérmese lett.

  • Megosztom