Díjazták az AXN-t

Az AXN csatorna „Idén ősszel nézz és láss” 2014 őszi kampány spotját és a Shake It Up (Hey You!) c. karácsonyi videóját arany szoborral, a Hannibal 2. évad kampány spotját pedig ezüst szoborral jutalmazták a PromaxBDA Global Exellence Awards díjátadó gáláján, Los Angelesben.

 

A 2014-es őszi kampány spotját az Ünnepi/Szezonális/Különleges esemény vagy programkampány többféle médium felhasználásával kategóriában díjazta arany minősítéssel a szakmai zsűri. A karácsonyi videót a Művészeti Rendezés és Design: Önreklám/Bemutató/Vállalati videó kategóriában a legmagasabb elismeréssel honorálták Los Angelesben. A Hannibal 2. évadának promóciós kampánya ezüst szobrot nyert a Drámai Programkampány többféle médium felhasználásával kategóriában.

 

A Promax a világ egyik legnagyobb, az elektronikus és távközlési szektor promóciós és marketing szervezete, egy non-profit kezdeményezés, melyben a legnagyobb távközlési cégek, kábeltelevíziós szervezetek, rádiók, számítógépes hardware és software vállalatok, valamint internetes és egyéb nagy ütemben fejlődő technológia cégek képviseltetik magukat. A BDA a világ vezető távközlési és multimédiás designer szervezete.

 

A Promax|BDA évente zsűrizi a legeredetibb promociós és marketing kampányokat. Az általa kiadott díjak a távközlési piac magas presztízsű elismerésének számítanak.

  • Megosztom