Díjazták a Geometry Globalt

Mindkét nevezett munkájával díjat nyert a Geometry Global az Arany Pengén. Az ügynökség Suhanj! Alapítványak készített szemléletformáló csocsó kampánya aranyat, a NANE Egyesület számára készített kampánya pedig ezüstöt érdemelt a MAKSZ által 15. alkalommal megrendezett fesztiválon, amelynek díjátadóját május 23-án tartották meg.

A zsűri döntése alapján Arany Pengét érdemelt a Suhanj! Alapítványnak készített szemléletformáló csocsó kampányával a Geometry Global. A reklámügynökség által megálmodott asztalok különlegessége az volt, hogy az ép csocsóbábuk közé bekerült három fogyatékkal élő is: egy látássérült, egy művégtagos és egy kerekesszékes, a piros és a kék csapat szokásos mezében, a csapatok teljes értékű tagjaként. Melléjük egy matricát is elhelyeztek az asztalon, amin a Suhanj! üzenete voltolvasható: Együtt sportolni a valóságban is pont ilyen jó. Gyere te is! Az alapítvány dobogókat is helyezett az asztalok mellé, hogy a kerekesszékesek számára akadálymentessé tegye a játékot ezeken a helyeken.

Az Avon és stratégiai partnere, a NANE Egyesület számára készített kampánnyal Ezüst Pengét nyert a versenyen a Geometry Global. A kampány célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a nők elleni erőszakra és társadalmi párbeszédet indítson el a témában. A kampány központi eleme az éjjel-nappal csörgő Nyugati téri telefonfülke volt. Kíváncsi járókelők százai emelték fel a kagylót, amelyben a segélyvonal hívásaiba hallgathattak bele. A kampány üzenete, miszerint van segítség, közel másfél millió emberhez jutott el.

  • Megosztom