Díjazták a legütősebb hazai munkáltatói márkákat

Virtuálisan adták át az Employer Branding Award 2019 díjait azon munkaadóknak, amelyek kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel példát mutatnak a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) az év elején ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot. A pályázat a példaértékű munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek a 2019-es évből. A díj presztízse öt év alatt nagyot nőtt, hiszen megkerülhetetlenné vált és jelentős szerepet tölt be a kommunikációs és HR-szakma fejlesztésében. A szakmaiság és a hitelesség teszi a díjat egyedivé abban az időszakban, amikor a vírus megjelenése előtt szinte naponta adtak át előtt különböző díjakat HR-területen, sokszor a szakmaiság minden látszatát is mellőzve. Hosszú távú biztosíték az értékteremtésre és a magas színvonalra a pályázati kiírás szakmaisága és az ország meghatározó HR- és kommunikációs vezetőiből álló zsűri.

„Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitottunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amelyet szívesen díjazunk és osztunk meg. Eddig az állami vállalatok jellemzően nem pályáztak, és nagyon örülünk, hogy a trend fordulni látszik. A nevezők csaknem 30 pályázatot küldtek be a különböző kategóriákban egy olyan időszakban, amikor a vállalatok többsége a járvány miatti tűzoltással volt elfoglalva. Ez nagyszerű eredmény és ezúton szeretném megköszönni minden pályázónak, hogy ennyire komolyan vette az indulást ebben az embert és vállalatokat próbáló covidos időszakban. Ma már szerencsére nem szükséges magyaráznunk, mit jelent az Employer Branding Award és miért volna érdemes indulni rajta. Míg más díjak szervezői jövő évre halasztották pályázataik kiírását és az eredményhirdetéseket, mi úgy döntöttük, más utat járunk: nem hirdetünk második fordulót és még nyáron átadtuk a jól megérdemelt díjakat egy a koronavírus járvány által életre hívott online díjátadó keretében” – mondta el Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, a díj létrehozója.

 

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2019-ben a következő vállalatok nyerték el:

Fődíj (kategóriák feletti):
Magyar Telekom Nyrt. – #NEMÁLLUNKMEG
Középvállalat kategória:

Éves Employer Branding Stratégia
Aranyminősítés: H1 Systems Mérnöki Szolgáltatások Kft. – employer branding stratégia
Ezüstminősítés: NN Biztosító Zrt. – belső kommunikációs stratégia
Bronzminősítés: Webtown – employer branding a Webtown szervezetében

Employer Branding Kampány
Különdíj: Continental Hungaria Kft. – ContiCafé 2019 kampány

Nagyvállalat kategória
Éves Employer Branding Stratégia

Aranyminősítés: Magyar Telekom – #NEMÁLLUNKMEG
Ezüstminősítés: Praktiker – employer branding stratégia 2019
Bronzminősítés: Eaton Enterprises (Hungary) – We make employer branding work

Employer Branding Kampány
Aranyminősítés: Magyar Telekom – Check In
Ezüstminősítés: Union Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. – The Challenge is ON
Bronzminősítés: Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. – B-PINK A Te egészséged, a Mi törődésünk

Állami intézmények kategória
Employer Branding Kampány

Különdíj: Pécsi Tudományegyetem – PTE a családokért

  • Megosztom