Díjat nyert az UM

A 2016-os Év Globális Médiaügynökségének választotta az Adweek az IPG Mediabrands cégcsoport tagját, a UM-et. Ez az UM második nagy elismerése idén, korábban az Advertising Age szintén a UM-et választotta a2016-os Év Ügynökségének.

 

Az UM 2015-ben összesen 130 új ügyfelet nyert, többek között a BMW-t, a Coca-Cola-t, a CVS Health-t, a Johnson & Johnsont és a Pernod Ricard-t. A UM hálózat 175 jelentős szakmai díjat zsebelt be, többek között Cannes Lions, Festival of Media és Effie Worldwide elismeréseket, olyan ügyfelek számára készített munkákért mint a Sony, ExxonMobil, Fiat Chrysler Automobiles, Media Markt, és Vodafone.

 

A cég tavalyi sikeréhez szintén hozzájárult az általuk újonnan kidolgozott “moments” tervezési megközelítés, valamint a Business Analytics Engine (BAE) nevű saját eszköz (új generációs előrejelzéseket adó, monitoring és optimalizációs szoftver). Az ügynökség véghezvitte a terveit és olyan továbbfejlesztett termékportfóliót és megerősített vezetői csapatot hozott létre, amely segítségével teljesítette alapvető megkülönböztető ígéretét: több tudomány, több hozzáértés, több eredmény.

  • Megosztom