Díjat nyert a Szentkirályi és a Theodora

Idén hatodik alkalommal hirdették ki a MagyarBrands elismeréseket. A díjazott magyar vonatkozású fogyasztói márkák között a Central European Mineral Water Holding (CEMW) két ásványvízmárkája, a Szentkirályi és a Theodora is szerepel.

 

A CEMW tavaszi megalakulásával Közép-Európa egyik meghatározó ásványvíz-palackozó vállalata jött létre, amelynek tulajdonosa a cseh Karlovarské minerální vody (KMV), és a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-t tulajdonló Balogh Levente. A Holding tulajdonába került a Kékkúti Ásványvíz Zrt. is, amelyben így 15 év után ismét magyar tulajdonos jelent meg. 2015-ben a vállalat két ásványvízmárkája, a Szentkirályi és a Theodora is kiérdemelte a MagyarBrands elismerést.

 

A MagyarBrands a legkiválóbb hazai márkák minősítését és bemutatását tűzte ki célul – azokét, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A Magyarország piacvezető ásványvízmárkájának számító Szentkirályi eddig összesen több mint 50 hazai és nemzetközi díjat nyert el. A MagyarBrands díjat immár ötödik alkalommal kapta meg. A Theodora az egyik legrégebbi hazai márka, amelyet negyedszer ismert el a MagyarBrands Szakértői Bizottsága.

 

„A CEMW-vel az a célunk, hogy két erős és sikeres márkánk a jövőben is megtartsa vezető pozícióját a magyar piacon, és elindítsuk a magyar ásványvizeket a nemzetközi hírnév útján. Az, hogy a MagyarBrands elismerést idén is elnyertük, annak elismerését jelenti számunkra, hogy jó úton járunk” – mondta el Balogh Levente, a CEMW Holding elnöke.

  • Megosztom