Díjat nyert a Noguchi

Az EMEA Sabre Award után ismét rangos nemzetközi díjat nyert a Noguchi Porter Novelli a McDonald’s számára kidolgozott issue management kampánya: a „Szoptató anyukák a McDonald’sban” programért az ügynökség megszerezte hetedik IPRA Golden World Awardját. A szövetség honlapján közzétett lista szerint a Noguchi az egyetlen hazai díjazott.

 

A pr-szakma „Oscar-díjának” is nevezett versenyen a Nemzetközi Pr-Szövetség (IPRA) 1990 óta 57 kategóriában ismeri el a világ legjobb pr-programjait. A díj magas presztízséhez az is hozzájárul, hogy csak nemzetközi mércével mérve is kiemelkedő kampányok kaphatják meg.

 

A díjazott program azt a helyzetet kezelte, amikor egy félreértés folytán kisgyerekes anyák közössége újságírók, fotósok és tévékamerák özöne előtt villámcsődületet hirdetett az étterembe. A bírálók kiemelték, hogy a Noguchinak és a McDonald’snak 24 órája volt a probléma kezelésére, és azt a megoldást választották, amely manapság, a gender kérdések tetőzése idején a legrokonszenvesebb: nyitottan, segítőkészen fogadták az anyukákat és egy problémás kérdést azzá a pozitív üzenetté tudták átalakítani, hogy a McDonald’s családbarát étteremhálózat, ahol mindenütt szívesen fogadják a kisgyerekeket, és kényelmes lehetőséget biztosítanak számukra még akkor is, ha egyelőre nem milkshake-et fogyasztanak.

 

A Noguchi Porter Novelli három további, shortlistes pályázata, az „Ericsson roboskicc verseny a Kutatók Éjszakáján” a technológiai megoldások, a „Keresd az ívet – az LG okostelefonja magyar Instagram rekordot állított be” a közösségi média, a „Mályvavirág – kampány a méhnyakrákszűrés érdekében” pedig az egészségügyi kategóriában oklevelet kapott.

 

  • Megosztom