Díjat nyert a MediaCom

A MediaCom nyerte az Év Ügynökségi Hálózata díjat az idei Festival of Media Global versenyen, miután az Év Kampánya és rekord mennyiségű, 17 másik díjat is elnyert.

 

A 2015-ös és 2016-os M&M Global Awards-on elnyert Év Ügynöksége cím után a MediaCom 2017-ben a példanélküli 18 díj mellett átvette az Év Ügynökségi Hálózata címet is a Festival of Media Global díjátadó gálán Rómában.

 

A Festival of Media Global versenyen elismerik a média kiválóságait a világ minden tájáról és ünneplik a leginkább innovatív és hatékony munkákat.

 

A MediaCom sikerét a 24 különböző kampányhoz és 13 különböző piachoz kapcsolodó 51 jelölés mutatja, mely az Év Kampánya cím mellett 6 arany, 8 ezüst és 3 bronz díjjal lett megkoronázva.

 

A MediaCom kampányai közül a P&G Gilette, P&G Head & Shoulders, valamint a Safekids Aotearoa-t választották a legjob kampányok közé, az Év Kampánya címet pedig az Egyesült Királyság egészségügyi szolgálatának készítet ‘Missing Type’ kampányáért zsebelte be.

 

A Festival of Media Global 2017 díjátadón a MediaCom által nyert díjak teljes listája:

Év Kampánya

 NHS Blood & Transport: ‘Missing Type’, MediaCom Egyesült Királyság

Arany díjak

 Legjobb Kommunikációs Stratégia: NHS Blood & Transplant: ‘Missing Type’, MediaCom Egyesült Királyság

 Globális Márka Legjobb Helyi Megvalósítása: P&G Gillette, ‘Bachelor of Shaving’, MediaCom India

 Legjobb Non-Profit Kampány: NHS Blood & Transplant: ‘Missing Type’, MediaCom Egyesült Királyság

 Legjobb Szponzorációs Aktivitás: P&G Head & Shoulders, ‘New Head Coach’, MediaCom Izrael

 Hatékonysági Díj: Safekids Aotearoa, ‘Check for me’, MediaCom Új-Zéland

 Segédprogram / Közszolgálati díj: P&G Gillette, ‘Bachelor of Shaving’, MediaCom India

Ezüst díjak

 Legjobb Esemény Kampány: Volkswagen, ‘TrailerAssist’, MediaCom Norvégia

 Legjobb Bevezető Kampány: Maori TV, ‘Lover Boy or Lavalava Boy’, MediaCom Új-Zéland

 Legjobb Non-Profit Kampány: Safekids Aotearoa, ‘Check for me’, MediaCom Új-Zéland

 Legjobban Célzott Kampány: Ministerio del Interior, ‘Men Free Banner’, MediaCom Kolumbia

 Tartalom Legjobb Felhasználása: Shell, ‘Best Day of my Life’, MediaCom Global

 Játékelemek Legjobb Alkalmazása: Deutsche Telekom, ‘Sea Hero Quest’, MediaCom Németország

SAJTÓ KÖZLEMÉNY

 Videó Legjobb Használata: Volkswagen, ‘TrailerAssist’, MediaCom Norvégia

 Hatékonysági díj: Mars M&Ms, ‘Celebrate with the Ms’, MediaCom Egyesült Államok

Bronz díjak

 Branded Tartalomkészítési díj: Anmum Infant Formula, ‘Dad, you’ve got this’, MediaCom Új-Zéland

 Valós Idejű Marketing Legjobb Alkalmazása: Mars Snickers, ‘Hugerithm’, MediaCom Ausztrália

 Globális Márka Legjobb Helyi Megvalósítása: P&G Whisper, ‘#LikeAGirl and Proud’, MediaCom India


Tags: ,

  • Megosztom