Díjat kaphat a Metro kampánya

A napilap kép nélküli különszámának kampánya négy kategóriában is shortlistre került egy neves reklámversenyen.

A Metro Photo Challenge (MPC) már 8 éve a világ egyik legnagyobb fotópályázata, melynek nemzetközi bevezető kampánya idén több országban „No Pictures” néven, egy fényképek nélküli különszámmal startolt, amely a képek fontosságára és értékére hívta fel az olvasók figyelmét. A kampány a ’Creative Circle Awards’ reklámverseny döntőjébe került.

Az idei pályázat rekordszámú látogatót vonzott. Hazánk a második helyen végzett oldallátogatottságban, aktivitásban, és harmadik helyen a szavazatok számában annak ellenére, hogy néhány Metro-országhoz hasonlóan, nálunk sem jelent meg a különszám. A nemzetközi verseny négy kategóriában várta az alkotásokat, amelyeket először itthon, majd külföldön vett górcső alá a szakmai zsűri.

A fényképek nélküli különszám a képek nélkülözhetetlenségére hívta fel a figyelmet, és olyan figyelemfelkeltő és hatékony kampánynak bizonyult, amely egyedülálló a Metro International kampányok történetében. A ’Creative Circle Awards’ verseny mezőnyében négy kategóriában is döntőbe jutott az MPC különszáma: az ambient, az event, a digitális és az integrált kampányok között is shortlistre került.

A nemzetközi megmérettetés kategóriánkénti nyertesei egyedülálló élménnyel gazdagodnak idén. Egy grönlandi fotóexpedíció részesei lesznek, ahol szakértőkkel, valamint szakmai vezetőkkel együtt és a legújabb fotósfelszerelésekkel vághatnak neki a nyereményútnak. A fotóexpedícióról készült képeket 2013 tavaszán jelenteti meg a Metro International világszerte.


Tags:

  • Megosztom