- Hirdetés -

Digitális megoldásokat díjaz a Telekom

|

- Hirdetés -

A Magyar Telekom idén is meghirdeti pályázatát a DELFIN Díjra, amivel a fenntartható fejlődés iránt elkötelezett, tevékenységükhöz viszonyítva kimagasló törekvést felmutató vállalkozások és szervezetek munkáját ismeri el immár 11. alkalommal. A díjra négy kategóriában április 30-ig lehet pályázni.

A DELFIN Díjra 2018-ban a következő négy kategóriában pályázhatnak Magyarországon működő kkv-k, nagyvállalatok és civil szervezetek:

Fenntartható innováció

Sokszínűség

Klímavédelem

Fenntartható tudatformálás

Az idei pályázat elbírálása során a szakmai zsűri előnyben részesíti a smart, digitális megoldásokat, illetve a technológiai újításokat bemutató megoldásokat. A beérkezett pályázatokat értékelő szakmai zsűri tagjai: Bodó Péter, a route4U alapítója; Dr. Pataki György, a Budapesti Corvinus Egyetem docense; a Fenntarthatósági Média Klub képviseletében Holczer Angéla, a Ringier Axel Springer marketing igazgatója; továbbá Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója, és Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom vállalati fenntarthatósági központjának vezetője.

A 2018-as év DELFIN Díjasai Botos Péter üvegművész erre az alkalomra készített alkotását kapják, emellett minden DELFIN Díjas kiállítási lehetőséget kap a szeptember 29-én az Akvárium Klub területén megrendezésre kerülő, 11. Fenntarthatósági Napon, valamint egy minikampány keretében a nyertes pályázatokról 2-3 perces bemutató kisfilm is készül, amelyhez online promóció jár. Nyertes KKV-k és civil szervezetek esetén további nyeremény egy Üzleti trend L díjcsomag korlátlan adatforgalommal 2 évre 1 SIM-re, míg a nyertes nagyvállalatok bemutatkozási és kiállítási lehetőséget kapnak a T-Systems Magyarország 2018-as Symposiumán, amely az ICT iparág legnagyobb, egész napos rendezvénye.

A pályázatokat elektronikus formában lehet benyújtani a 2018. április 30-ig a következő e-mail címre: fenntarthatosag@telekom.hu. A DELFIN Díjat a Telekom XIX. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetésén adja át 2018. június 14-én. A pályázati felhívás elérhető a Telekom honlapján: link

A Magyarországon működő vállalkozások és társadalmi szervezetek elismerését célzó DELFIN Díjat (Díj egy Elkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért) 2008 óta ítélik oda a kimagasló fenntarthatósági felelősséget mutató megoldásoknak. Az immáron harmadik éve karbonsemlegesen működő Magyar Telekom Csoport célja, hogy ösztönözze és támogassa az üzleti szektor szereplőinek fenntarthatósági törekvéseit. A díj odaítélésével ugyancsak elismeri azon társadalmi szervezetek munkáját, amelyek innovatív megoldásaikkal hozzájárulnak a fenntartható szemléletmód elterjedéséhez.

Az elmúlt évek során megannyi érdekes projektet díjazott a zsűri, így például az ország első zöld taxi flottáját, a fesztiválokon napkollektoros zuhanyzókat biztosító vállalkozást, a látássérültek számára nyújtott hangoskönyvtárat, vagy azt az applikációt, amely lehetővé teszi, hogy az éttermekben megmaradt, kidobásra váró, de még fogyasztható ételek kedvező áron jussanak el a fogyasztókhoz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...

Pizzafesztivállal bővül az idei a Food Truck Show

Minden évben újabb büfékocsikkal és ételekkel bővül a Food Truck Show kínálata, akik az idei első rendezvényen, a Kincsem Parkban debütálnak május 3. és 5. között. Kóstolhatnak a vendégek balkán plejskavica és kézműves hamburger...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Beindult a generációváltás a hazai cégeknél

Erőteljesen beindult a generációváltás a hazai, családi tulajdonban lévő cégeknél. Már csak a cégek alig több mint felénél nem aktuális az utód bekapcsolása, miközben harmaduk egy vagy akár több generációváltáson is túl van. A...

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...