Digitális divízióval erősít az Artvertising Group

Az ügynökség már jó ideje fejleszt online kampányokat, és mivel egyre több ilyen jellegű megbízás érkezik hozzájuk, 2020 elejével elindították digitális divíziójukat.

Az Artvertising Group jó eredményekkel zárta 2019-et, így magabiztosan nyitja szélesebbre ajtaját a dinamikusan fejlődő online piac előtt. A digitális szolgáltatások körébe webfejlesztési (honlapok, bannerek, appok, SEO), online médiatervezési (PPC, Adwords, Display) és eDM kampányokkal kapcsolatos feladatok tartoznak, de a divízió teljesíti a digitális grafikai, UX, vagy épp Motion Graphics megbízásokat is.

A portfólió fontos eleme még a content szolgáltatás és az influencer marketing, melyekkel a testközeli Z generációs tudás mellett célzottan segítenek elérni minden célcsoportot és generációt.

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi, az eddigiek során a következő ügyfelekkel működtek együtt: Friesland, Törley, Panasonic, Tesco, Kristinus, Zwack.

  • Megosztom