Csúcsra járatták a cukiságfaktort a Telekomban

Különleges “tortateszt” videót készített a Magyar Telekom a szeptember elsejei tanévkezdésre időzítve. A gyerekek szüleinek engedélyével rejtett kamerákat vetettek be, hogy megmutassák, már gyerekkorunkban bennünk van a megosztás ösztöne. Az interneten elérhető videót máris több mint 6 ezren látták.

A videó terjedésébe vírusmarketinggel besegítő Uniomedia munkatársai az mmonline.hu kérdésére elmondták, hogy televíziós változat nem készült, vagyis a videót kizárólag az interneten terjesztik. A YouTube-ra feltöltött videóval a Telekom célja a “Life is for sharing” márkaüzenet kommunikációja, megerősítése volt. A koncepciójuk alapja, hogy megosztani öröm, ösztönösen bennünk van, akár online, akár valódi megosztásról beszélünk, hogy megosszuk a jó híreket, azokat a dolgokat, amiket szeretünk. Ezt egy kísérlettel szerették volna bebizonyítani. A kiválasztott ovis gyerekeknek mutattak egy tortát titokban, majd azt figyelték meg, hogy magukban tartják-e, vagy megosztják az örömöt a többiekkel.

Érdekesség, hogy a videó elkészítése a szülők beleegyezésével és engedélyével titokban történt. Rejtett kamerákat helyeztek el az óvodában, és így figyelték meg a titok terjedését a gyerekek között.

 

STÁBLISTA:

Megbízó: Magyar Telekom Nyrt.
Lakossági Kommunikációs vezető: Juhász Péter Tibor
Brand manager: Báger Anita

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Isobar Budapest Zrt.
Kreatívigazgató: Jedlicska Márton
Art director: Sándor Ákos
Szövegíró: Szládovics Orsolya, Zsembery Péter
Account: Németh Szonja, Molnár Fanni

Produkció:

Produkciós cég: Focus Fox
Producer: Vass Csaba
Rendező: Hertz Péter
Operatőr: Szőke János
Gyártásvezető: Násztor Bence

Utómunka:

Vágó:Lehel Olivér
Colorist: Halász Ádám
VFX: Rumbold László

Szalay Dániel

  • Megosztom