Csúcsbeállító hölgyek a TOP50 listán

A tavalyi rekordot, miszerint tizenkét nő szerepelt a Marketing&Media magazin legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP 50 rangsorában, az idén sikerült beállítani, és megint egytucatnyi hölgy kapott helyet a listán.

Ha a Lehman Brothers Lehman Sisters lett volna, akkor nem következik be a pénzügyi válság – forgott közszájon a mondás a 2008-as válságot követően. A szakemberek szerint a nők és a férfiak különböző módon hozzák meg a döntéseiket, és mivel a hölgyek a döntéshozatal folyamatába

több tényezőt hoznak, ezáltal jobb döntéseket is hozhatnak. Talán nem véletlen, hogy a nők közül egyre többen kerülnek magas pozícióba. Hogy ez a média világára is igaz, azt nem csupán az mutatja, hogy tizenketten is bekerültek a TOP 50-be, hanem az is, hogy az idén immár ötödik alkalommal Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója végzett az élen rangsorunkon.

A tavalyi tizenkét nőből nyolcan az idén is bekerültek, a már említett Vidus Gabriellán kívül Szabó Edina, Horváth Magyary Nóra, Grósz Judit, Blaskó Nikolett, Rajki Annamária és Karas Monika ismételni tudott. Az új szereplők táborában pedig megtalálhatjuk Amanda Nelsont, Bánhegyi Zsófiát, aki korábban már szerepelt összeállításunkban, Kosaras Klaudiát, valamint Bányász

Líviát, aki tavaly az 51. helyen végzett, azaz csak egy hajszálon múlt a Top 50-es tagsága.

Amanda Nelson újoncként a 15. helyre került a Top 50-ben, a Vodafone vezérigazgatója tavaly levezényelte a UPC megvásárlását, és nemcsak sikeresen szerepeltek az 5G-s frekvencatenderen, de elindították az első hazai kereskedelmi 5G-szolgáltatást is. Régi ismerős a listánkon Bánhegyi Zsófia, aki ezúttal a 23. lett, ami igen előkelő ahhoz képest, hogy csupán tavaly nyár óta tölti be a Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatói pozí cióját.

Tavalyhoz képest nagyot lépett előre Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöke, aki a 2019-es 43. helyezését a 24.-re cserélte. Az elmúlt esztendőben levezényelt egy 5G-s frekvenciatendert, és miután szerződést kötöttek az Antenna Hungáriával, zökkenőmentesen folytatódhat a hazai digitális műsorszórás. Az OMG Hungary ügyvezető igazgatója, Szabó Edina sikeres esztendőnek örülhetett, ugyanis 11,6 milliárdos árbevétellel zártak. Emellett nagy siker számukra, hogy megnyerték a kétmilliárd forint keretösszegű Emag–Extreme Digital-tendert.

Tavaly január óta nem csupán az ACG Reklámügynökség tártulajdonos-ügyvezetője, hanem a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöki posztját is betölti Blaskó Nikolett, aki szintén régóta tagja összeállításainknak. Az elmúlt esztendőben cégszinten több díjat is begyűj töttek, és átalakították a közösségi médiás részlegüket.

Baross Gábor

Az idei TOP50 listán szereplő hölgyeket bemutató összeállításunkat teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashatja el, ami elérhető a Digitalstandon is.

  • Megosztom