- Hirdetés -

Csaknem 3 milliárd forintos beruházás a SPAR-nál

|

- Hirdetés -

Két új City SPAR szupermarketet nyitott a fővárosban a kiskereskedelmi áruházlánc. Ezeken kívül, a napokban egy-egy megújult áruházat vehettek birtokba a vásárlók Budapesten, Dunakeszin, Petőházán és Székesfehérváron is. A fejlesztések összértéke megközelíti a 3 milliárd forintot.

„Mozgalmas időszak a mostani ősz a vállalat életében. Ezekben a hetekben két új City SPAR szupermarketet adtunk át. Ezen üzlettípust kifejezetten forgalmas közlekedési csomópontok közelébe terveztük, alkalmazkodtunk a vásárlóközönség gyors, ugyanakkor a minőséget szem előtt tartó vásárlási szokásaihoz. A 2006-ban Budapesten átadott első üzletek óta már összesen 23 City SPAR szupermarket nyílt országszerte. Örvendetes módon ezeken kívül újabb négy meglévő áruházunk modernizálását is be tudtuk fejezni nemrégiben: egy budapesti, dunakeszi, petőházi és székesfehérvári üzletünk is megszépült és modern környezetben fogadja vásárlóit” – ismertette Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Több mint 650 millió forintos beruházással újult meg a Székesfehérvár, Pozsonyi út 10. szám alatti SPAR szupermarket, amely október 15-én nyitotta meg ismét kapuit. A modern, letisztult környezetet az aktuális boltberendezési koncepció szerint alakították ki. A bejárat után piacszerű zöldségosztály és látványos pékáru részleg fogadja a vásárlókat. A pultsorba telepített SPAR to Go ételbárban pedig helyben készült melegételeket kínálnak. Újdonság, hogy az italosztályon a prémium sörök és energiaitalok egyedileg kialakított gondolavégeket kaptak. A SPAR törekvése az energiaigény minimalizálása, ezért a LED világítás mellett környezetkímélő, szén-dioxid alapú hűtéstechnikát építettek be, és az új hűtőbútorok is ajtózva érkeztek.

A Dunakeszi, Toldy Miklós utca 1. szám alatt található SPAR áruház modernizálására több mint félmilliárd forintot fordított a vállalat. Az áruház november 5-én nyitott újra. A megszépült, energiatakarékos megoldásokkal felszerelt 822 négyzetméteres eladóteret új bútorokkal, állványokkal rendezték be, a csemege és pékség hátfalpultot is az aktuális dizájn szerint alakították ki. A pultsorban SPAR to Go várja helyben készült finomságok széles választékával a vásárlókat. Az egyre népszerűbb önkiszolgáló kasszák itt is a gyors vásárlást segítik.

Budapesten, a Monostori úton található SPAR szupermarketben mintegy 301 millió forintos beruházással emelték magasabb szintre a vásárlói élményt és korszerűsítették a helyiség energetikai rendszerét. Az átrendezett eladótérbe vonzó termékeket kínáló pékség és zöldségosztály is helyet kapott. A vevők pedig a pultsorba telepített grillpultnál vásárolhatnak melegételeket elvitelre. Az áruház november 19-től fogadja újra vásárlóit.

Budapest dinamikusan fejlődő kerületében, a forgalmas Fehérvári út 45. szám alatt november 19-én megnyílt City SPAR üzlet mintegy 383 millió forintos beruházással valósult meg. A kis alapterületű üzlethelységet a legújabb koncepció szerinti bútorokkal, az aktuális dizájn szerint, energiatakarékos megoldásokat szem előtt tartva alakították ki. A megszokott kínálat mellett kényelmi termékek széles választékát, a grillpultban pedig helyben készült melegételeket kínálnak a vásárlóknak. A gyors vásárlást önkiszolgáló kasszák segítik. Az üzletben 14 új munkahelyet teremtett a SPAR.

Megszépült belső fogadja november 26-tól Petőházán, a SPAR út 1. szám alatt található SPAR áruház vásárlóit. Az 595 millió forintot meghaladó beruházás során a teljes eladótér mellett az üzlet energetikai rendszere is megújult. A vállalat szándéka, hogy a szupermarketek minél kevesebb energiát használjanak fel működésük során, így az ajtózott hűtőbútorok és LED világítás mellett az új, környezetkímélő, szén-dioxid alapú hűtéstechnikai rendszer is lényegesen takarékosabb a korábbiaknál. Az eladótér az átépítés után modernebb és áttekinthetőbb lett. Az új, tágasabb elrendezésnek köszönhetően nagyobb bevásárlásokat is könnyebben megejthetnek a vásárlók. A piacszerű zöldségosztály, és a modern pékáru részleg látványos kínálata fogadja a bejárat után a vásárlókat. Ezeket kényelmi termékekkel, és készételekkel feltöltött szigetszerű hűtővel egészítették ki. A pultsorban a SPAR to Go népszerű, helyben készült ételeit kínálják.

Új City SPAR szupermarketben vásárolhatnak a XIII. kerület lakói is november 26-tól. A 19 új munkahelyet teremtő szupermarket közel 400 millió forintos beruházással készült el a Bessenyei utca 8. szám alatt. Az új üzletben a bejáratnál zöldségosztály fogadja a vásárlókat, amelyet kényelmi termékekkel feltöltött hűtővel egészítettek ki. Az áruház hátsó részében pedig pékséget és kiszolgálópultot is kialakítottak. A szupermarkettől elkülönülten SPAR to Go egység nyílt, ahol helyben készült melegételeket, szendvicseket, desszerteket és kávét kínálnak. Az új üzlet kialakításakor az energiatakarékosságra is figyeltek a tervezők: a világítást LED technológia biztosítja, a hűtéstechnika és a gépészet pedig hővisszanyerést használó hőszivattyús rendszer.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...