Buszmegállóban kampányolt az adidas

A Széll Kálmán téri buszmegállóban leterített, különleges futószőnyegen bárki tesztelhette a sportszergyártó innovatív BOOST talptechnológiájának előnyeit. A kampány kreatív koncepciójáért az ACG Reklámügynökség felelt.

A tömegközlekedést aktívan használóknak nem kell bemutatni azt az érzést, amikor az ácsorgással töltött percek óráknak tűnnek egy-egy buszmegállóban. Az adidas BOOSTmegálló névre keresztelt rendhagyó outdoor megoldásnak köszönhetően azonban a várakozás igazi élmény lett: a Széll Kálmán téri buszmegállóban leterített, különleges futószőnyegen bárki tesztelhette a sportszergyártó innovatív BOOST talptechnológiájának előnyeit, így az ott eltöltött idő nemcsak egy pillanat alatt, de szuperkényelmesen telt el. A kampány kreatív koncepciójáért az ACG Reklámügynökség felelt.

A BOOST talpszerkezet különlegességét a benne található többezer energiakapszula adja: a párnázat sportolás közben maximális energiavisszaadást és egyedülálló hatékonyságot biztosít a viselők számára. A nem mindennapi buszmegállót azért hívták életre, hogy azok is megismerkedhessenek az adidas innovációjával, akik nem futnak rendszeresen.

A rendhagyó megállóba egy 4 méter hosszú BOOST szőnyeget terítettek, így várakozás közben bárki kipróbálhatta – akár cipőn keresztül is – a technológia előnyeit. A járókelők mellett természetesen az adidas Runners Budapest csapata is köszöntötte a BOOSTmegállót – a közösségi futásról és a kitelepülésről készült videó itt tekinthető meg.

„A BOOST technológiával készült cipőket azoknak ajánljuk, akik futás közben maximális teljesítményre, tökéletes kényelemre és rendkívüli energiavisszaadásra vágynak. Biztos vagyok benne, hogy azok, akik kipróbálják ezeket a technikai futócipőket, többé nem akarnak majd mást viselni. A buszmegállóba kiállított BOOST szőnyegnek köszönhetően ezúttal mindenki megtapasztalhatta a párnázat előnyeit!” – hangsúlyozta Debreczeni Dóra, az adidas Runners Budapest futóklub csapatkapitánya.

A nem mindennapi buszmegálló egyébként nem csak a járókelők és a sportolni vágyók körében aratott sikert: a kreatív és rendhagyó outdoor megoldásokat díjazó JCDecaux Innovate Awards versenyen harmadik helyezést ért el az ACG Reklámügynökség és az adidas közös installációja.

A legújabb SOLARBOOST modellek május közepe óta vásárolhatók meg a kiválasztott adidas üzletekben és a márka kiemelt partnereinél.

  • Megosztom