Burger King – Interjú 2017 creative marketerével

Kockázatot kell vállalni, minden ezen múlik – nyilatkozta Cannes-ban a Brandmaniának Axel Schwan, a Burger King marketingigazgatója. A Brandmania vörös szőnyegen interjúzott a vezetővel, a céget 2017 creative marketerének választották.

– Mit jelent ez a díj az ön számára?
– A legnagyobb elismerést. Amikor valaki még fiatal, és nagyon szereti a marketinget, ez az, amiről álmodhat, és amikor az álom valósággá válik, az egy óriási dolog.

– Ezek szerint ön álmodott?
– Igen, de szerintem mindenki álmodik. Ez egy nagy elismerés a brand számára, hiszen azt jelenti, hogy évek óta nagyszerű és eredményes marketingtevékenységet folytatunk az ügynökségi partnereinkkel együtt, és a sok-sok ezer munkatársunkkal karöltve.

– De hogyan lehet a legjobbnak lenni? Az nyilván a minimum, hogy rengeteget kell dolgozni.
– Kockázatot kell vállalni. Minden ezen múlik.

– Nagyon sokat változott a média világa, az, ahogy a hirdetésekkel célba lehet találni. Önök honnan tudják, hogy melyik a legjobb kommunikációs út?
– Száz százalékig soha senki sem tudhatja, de ezért készítünk rengeteg kutatást.

– Mi lesz jövőre? Mekkora a nyomás?
– Eddig még senkinek sem sikerült egymás után kétszer megnyerni ezt a díjat, de azon dolgozunk, hogy ez nekünk összejöjjön.

– Milyen mindehhez a piac?
– Nagyon jó. Erősödik a brandünk és erősödik a piac is. Európa pedig ez egyik legfontosabb kontinens lesz számunkra.

  • Megosztom