- Hirdetés -

Bud Spencer nyerte a szilveszter estét

|

- Hirdetés -

Ráadásul úgy, hogy ugyanazokat a filmeket tűzte műsorra az RTL Klub, mint egy évvel korábban. A hét legnézettebb műsora a TV2-n sugárzott Reszkessetek betörők 2. volt.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,6 százalékponttal nőtt, a TV2-é 1,4 százalékponttal csökkent. Így az év utolsó hetében a két csatorna közötti különbség 3,7 százalékpontot tett ki az RTL Klub javára.

Az RTL Klub egyedül a karácsony második napjának estéjét nem nyerte meg (TV2 – 13,1%, RTL Klub – 12,7%). Szoros volt a verseny december 25-én is, viszont azt ha kis differenciával is, de behúzta az RTL Klub (RTL Klub – 18,9%, TV2 – 18,1%).

52. hét / 51. hét / 50. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,8%/ 14,2% / 15,3%
TV2 – 11,1% / 12,5% / 10,5%

A szilveszter estének hosszú éveken át eltérő stratégiával vágott neki a két legnézettebb kereskedelmi csatorna. A TV2 igyekezett saját gyártást adni ezen az estén, az RTL Klub viszont letudta filmekkel a szilvesztert. 2016 szilveszterén már nem igazán hozott jó eredményt a saját gyártás a TV2-nek, ezért most nem is erőltették, inkább ők is filmet adtak.

Az RTL Klub a jolly jokernek számító Bud Spencer filmeket tűzött műsorra, amivel vitték is az év utolsó főműsoridejét, 13,9 százalékos share-t értek el, miközben a TV2 8,9 százalékot. Apró érdekesség, hogy az RTL Klub 2016 szilveszterén ugyanazt a két filmet – Különben dühbe jövünk, És megint dühbe jövünk – adta főműsoridőben, mint 2017. december 31-én. Sőt, még a Híradó előtti sávban is ugyanúgy a Kincs, ami nincset sugározták, mint egy évvel korábban.

Kissé kényelmes megoldás volt, de bejött. A Kincs, ami nincs érdekes módon nézettebb volt, mint egy évvel korábban, a másik két film ugyan kevesebb nézőt vonzott, de még így is bőven nyerték a sávjukat.

Bud Spencer filmek – 2016. december 31.
Kincs, ami nincs – 18-49 évesek: 232 ezer néző, 20,1%-os share; teljes lakosság: 617 ezer néző, 18,2%-os share
Különben dühbe jövünk – 18-49 évesek: 271 ezer néző, 20,1%-os share; teljes lakosság: 707 ezer néző, 17,1%-os share
És megint dühbe jövünk – 18-49 évesek: 283 ezer néző, 19,1%-os share; teljes lakosság: 627 ezer néző, 15,1%-os share

Bud Spencer filmek – 2017. december 31.
Kincs, ami nincs – 18-49 évesek: 252 ezer néző, 21%-os share; teljes lakosság: 674 ezer néző, 19,5%-os share
Különben dühbe jövünk – 18-49 évesek: 193 ezer néző, 14,3%-os share; teljes lakosság: 649 ezer néző, 15,8%-os share
És megint dühbe jövünk – 18-49 évesek: 186 ezer néző, 13,6%-os share; teljes lakosság: 561 ezer néző, 14,2%-os share

A TV2 a Forrest Gumppal és a Törés című filmmel abszolválta a szilveszter estét, előbbi – a 18-49 éveseknél – 10,1 százalékos, utóbbi 6,9 százalékos share-t ért el. Összességében egyébként még ezzel is jobb eredményt produkált a TV2, mint egy évvel ezelőtt. Akkor saját gyártású műsorokkal 6,4 százalékos főműsoridős közönségarányt értek el, múlt vasárnap viszont a filmekkel már 8,9 százalékot.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 évesek körében a TV2-n sugárzott Reszkessetek betörők 2. volt, ami 360 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. A második legnézettebb címmel az RTL Klubon – szintén december 25-én – műsorra tűzött Hamupipőke büszkélkedhet 354 ezer 18-49 éves nézővel. Harmadik helyen pedig az ugyancsak hétfői RTL Híradó végzett, 352 ezres nézőszámmal.

A teljes lakosságnál a december 25-i RTL Híradó volt a nézettségi éllovas, majdnem pontosan egymillióan voltak kíváncsiak a hírműsorra. Második helyre futott be a Hamupipőke a maga 901 ezer nézőjével, harmadikra pedig a december 26-i Tények, 885 ezres nézettséggel.

A TV2 a két ünnep közötti három munkanapon bemutatta a Piramis című vetélkedőjét, ami nagyjából ugyanaz, mint az RTL Klub-féle Fal. A Piramis első három adásának a nézettsége így alakult a kereskedelmi célcsoportnál: 236 ezer, 207 ezer, 125 ezer. A teljes lakosságnál a harmadik rész nézettsége nem esett be annyira, mint a 18-49 éveseknél: 744 ezer, 668 ezer, 607 ezer. Az első epizód révén pedig a csatorna harmadik legnézettebb műsora volt a Piramis.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...

Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról

A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...

Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket

Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...

Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak

Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...